تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 11:24
کد خبر : 3578

شهردار مهاباد مطرح کرد:

اجرای عملیات آبرسانی در جنوب مهاباد

اجرای عملیات آبرسانی در جنوب مهاباد

شهردار مهاباد گفت: در راستای تأمین آب منطقه جنوب شهر، رفع افت فشار مناطق کانی صوفی رشید، زمین‌های شهرداری، تپه هما و زمین‌های در دست احداث است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» بابک رستم‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: در راستای تأمین آب منطقه جنوب شهر، رفع افت فشار مناطق کانی صوفی رشید/ زمین‌های شهرداری، تپه هما و زمین‌های در دست احداث اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مسعود امجدی مدیریت آبفای شهرستان از روند احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی، بازدید به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، شرکت آبفای شهرستان در حال احداث یک مخزن با ظرفیت ۲۰۰۰ مترمکعب و ایستگاه پمپاژ آب با توان پمپاژ ۶۶ لیتر در ثانیه به‌منظور تأمین آب مناطق کانی صوفی رشید، زمین‌های شهرداری و تپه هما با جمعیت ۷۵۰۰ نفر است.

شهردار مهاباد دررابطه‌با از این خبر اظهار کرد: این پروژه شامل خطوط انتقال آب به طول ۴ کیلومتر است و بودجه‌ای به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

بابک رستم‌پور خاطرنشان کرد: باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهر مهاباد که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است، تأمین آب شرب سالم و فشارقوی از جمله نیازهای حیاتی مردم این منطقه بود با اتمام طرح تأمین آب، مشکل کمبود فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی حل خواهد شد و افراد به‌راحتی از آب شرب سالم و با فشار قابل‌قبول برخوردار خواهند بود.

گفتنی است؛ مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان، گزارش عملکرد و اجرای طرح مذکور را به اعضای شورای اسلامی شهر ارائه کرد و تقدیر از حمایت‌های آبفا، شورای اسلامی شهر و شهرداری در صدور مجوزهای لازم بیان کرد همچنین بخش خدمات به شهروندان را تأکید کرده و تقویت نمود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =