تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 0:01
کد خبر : 3285

امام‌جمعه مهاباد:

انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت است

انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت است

امام‌جمعه مهاباد گفت: انتخابات، ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات و بهبود وضعیت و امتداد مسیر پیشرفت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» عبدالسلام امامی در گفتگو با گروه سیاسی هالان-۲۴ ضمن گرامیداشت چهلم شهدای خدمت اظهار کرد: انتخابات، ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات و بهبود وضعیت و امتداد مسیر پیشرفت کشور است.

وی تصریح کرد: انتخابات به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی از میدان‌های پر عظمت تجلی حضور مردم در صحنهٔ تعیین سرنوشت خود در کشور اسلامی است که با دورنمایی از ساخت ایرانی قوی و تجلی پایبندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدن نوین اسلامی گره‌زده شده است.

امام‌جمعه مهاباد بیان کرد: برگزاری ۴۰ انتخابات طی ۴۵ سال گذشته، حکایت از پایبند بودن نظام به ارائه تصمیم‌گیری مردم برای آینده خود دارد و هر بار با رخ‌نمایی حضور مردم، اعتماد و باور مردم به صندوق‌های رأی و همچنین اراده آنان در به رخ کشاندن وحدت ملی هم‌زمان با حفظ تفاوت سلیقه‌ها یا گرایش سیاسی افزون گردیده است.

امامی افزود: بااین‌حال، مشارکت حداکثری مردم، منجر به پشتیبان‌گیری و اعتلای جایگاه منتخب مردم در روابط بین‌الملل و شئون جهانی حکمرانی می‌شود و فرصتی ارزشمند برای خنثی نمودن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی سلطه‌گران و صهیونیسم جهانی برای تزریق ناامیدی و به بن‌بست کشاندن کشور را فراهم می‌سازد.

عبدالسلام امامی تأکید کرد: بدین مراتب اینجانب از مردم قدرشناس، رشید و زمان‌شناس مهاباد، به‌ویژه نسل جوان و آینده‌ساز این منطقه، دعوت می‌کنم با حضور ارزشمند خود در پای صندوق‌های رأی، به انتخاب فردی توانمند، مسئولیت‌پذیر، چابک و شجاع و برخوردار از روحیه جهادی و مردمی، متعهد، متخصص و کاردان برای حل مشکلات و نارسایی‌های موجود در کشور همت گمارده تا مسیر اصلاح، بهبود و تقویت وضعیت موجود برای شتاب بخشیدن حرکت پیشرفت کشور میسور گردد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =