تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 10:11
کد خبر : 1972

شهردار مهاباد:

پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری مهاباد

پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری مهاباد

شهردار مهاباد گفت: پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری به جایگاهی رسیده که رضایتی نسبی در پی داشته است هرچند نواقصی هم در برخی حوزە ها ایجاد شده و همه باید تلاش کنیم این نواقص نیز رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» بابک رستم‌پور در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: ضمن تبریک فرار رسیدن سال جدید و نوروز باستانی، از عملکرد یک‌ساله و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران، تقدیر کرد.

رستم‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر خدماتی که در شهرداری ارائه می‌دهیم به جایگاهی رسیده که رضایتی نسبی در پی داشته است هرچند نواقصی هم در برخی حوزە ها ایجاد شده و همه باید تلاش کنیم این نواقص نیز رفع شود.

رستم پور یکی از مهم ترین دستاوردهای این دوره شهرداری را بیان کرد: این حس حرکت دسته‌جمعی و گروهی قطعاً می‌تواند منشأ اقدامات و حرکات سازنده برای شهر هم از لحاظ توسعه اقتصادی و هم از لحاظ خدماتی باشد.

شهردار مهاباد از تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری از همت و تلاش گروهی همکاران تقدیر و اظهار کرد: این روند را در سال ۱۴۰۳ نیز با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و فراهم‌سازی سهولت در امر خدمت‌رسانی به شهروندان، ادامه خواهیم داد، چرا که کرامت همشهریان و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات آنان باید در اولویت کاری همه معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری قرار گیرد.

وی در پایان از تعامل همه مسئولین و اعضای شورای تأمین و اداری، صداوسیما و رسانه‌های محلی با مجموعه شهرداری تشکر کرد.

️ در ادامه گفتگو خلیلی و یوسف گنجی از اعضای شورای اسلامی شهر به پاس اقدامات مجموعه شهردار و همکاران در اجرای پروژه‌های متنوع عمرانی خدماتی و فرهنگی و با شعار عدالت‌محوری در نقاط مختلف تجلیل کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + سه =