تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 0:05
کد خبر : 3820

شهردار مهاباد خبر داد:

بازدید شهرداری از ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی

بازدید شهرداری از ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی

شهردار مهاباد گفت: ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با مساحت ۵۷۰۰ مترمربع یکی از ایستگاه‌های حیاتی و حساس در حوزه امنیت و خدمات آتش‌نشانی است.

بابک رستم‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: باتوجه‌به توسعه شهری و گسترش محدوده‌های مسکونی در برخی از مناطق شهر، به‌ویژه مناطق بالادست، نیاز به افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: این گسترش شهری باعث افزایش جمعیت و تعداد ساختمان‌های مسکونی در مناطق دورتر از مرکز شهر شده است که نیازمند حفظ امنیت و سلامت شهروندان در مواجه با حوادث آتش‌سوزی و سایر فوران‌های خطرناک است.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: باتوجه‌به رشد پایدار جمعیت و ساخت‌وساز در این مناطق، لازم است کارآمدی و کاربردی‌بودن نظام آتش‌نشانی در این نواحی تضمین شود همچنین، باید بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل و دسترسی به منابع آب جهت مقابله با حوادث آتش‌سوزی را در دستور کار قرارداد.

وی افزود: ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، با موقعیت جغرافیایی مناسب خود، قادر خواهد بود تا به طور سریع و کارآمد در مواقع اضطراری و حوادث آتش‌نشانی در مناطق شهرک فجر، سیدآباد، کوی دانشگاه آزاد، بهارستان، کوی زیبا، کانی صوفی رشید و زمین‌های شهرداری تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

بابک رستم‌پور خاطرنشان کرد: ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با مساحت ۵۷۰۰ مترمربع یکی از ایستگاه‌های حیاتی و حساس در حوزه امنیت و خدمات آتش‌نشانی است که در سطح استان آذربایجان غربی واقع شده است

بابک رستم‌پور در پایان گفتگو تأکید کرد: این ایستگاه علاوه بر تجهیزات پیشرفته‌ای که برای مأموران آتش‌نشان فراهم شده است، دارای تجهیزات آموزشی و پروژکتورهای مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص پرسنل خود می‌باشد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =