تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 18:52
کد خبر : 639

دستگیری عامل تیراندازی درمهاباد با عملیات ضربتی پلیس

دستگیری عامل تیراندازی درمهاباد با عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری عامل تیراندازی به سوی شهروندان با اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴ » یوسف اشرفی در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی به‌سوی شهروندان در خیابان جمهوری شهرستان مهاباد، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در کمتر از ۴۸ ساعت با استفاده از سرنخ‌های به‌ دست‌آمده، متهم شناسایی و تحت اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: بلافاصله اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت‌گرفته مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف مهاباد شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف شخصی با یکی از شهروندان اعلام کرده و از وی ۲ قبضه سلاح نیز کشف وضبط شد.

یوسف اشرفی از ادامه تحقیقات انتظامی و قضائی دراین‌ارتباط خبر داد و ادامه داد: امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز پلیس است و پلیس به هیچ شخصی اجازه نخواهد داد تا آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 11 =