تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 0:21
کد خبر : 4225

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد مطرح کرد:

طرح روان‌سازی ترافیک در مهاباد

طرح روان‌سازی ترافیک در مهاباد

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد گفت: باتوجه‌به مصوبه شورای ترافیک شهرستان مهاباد، ایجاد مسیر لاین ویژه در دو طرف خیابان جمهوری اسلامی به‌منظور بهبود ترافیک و کاهش ترافیک ناشی از پارک یا توقف غیرمجاز در این محدوده صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» شیرکو نورانی در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه‌به مصوبه شورای ترافیک شهرستان مهاباد، ایجاد مسیر لاین ویژه در دو طرف خیابان جمهوری اسلامی به‌منظور بهبود ترافیک و کاهش ترافیک ناشی از پارک یا توقف غیرمجاز در این محدوده صورت خواهد گرفت.

این تصمیمات باهدف حفظ نظم و امنیت عمومی در منطقه اتخاذ شده است. با فعال‌سازی مسیر لاین ویژه، منظور از آن جلب همکاری همگان برای رعایت قوانین و حفظ سلامت و رفاه عموم است. بدین منظور، تشویق به استفاده از حمل‌ونقل عمومی و دسترسی آسان‌تر به سرویس‌های شهری نیز جزء اولیۀ سیاسات عامل در نظارت بر رعایت قانون دراین‌خصوص است.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، هر گونه پارک یا توقف در مسیر لاین ویژه این خیابان کاملاً ممنوع بوده و قانوناً قابل‌پیگیری است. عدم رعایت این دستورات منجر به جریمه قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد با اعلام این خبر اظهار کرد: این تصمیمات باهدف حفظ نظم و امنیت عمومی در منطقه اتخاذ شده است با فعال‌سازی مسیر لاین ویژه، منظور از آن جلب همکاری همگان برای رعایت قوانین و حفظ سلامت و رفاه عموم است بدین منظور، تشویق به استفاده از حمل‌ونقل عمومی و دسترسی آسان‌تر به سرویس‌های شهری نیز جزء اولین عامل در نظارت بر رعایت قانون دراین‌خصوص است.

وی افزود: به‌منظور حفظ نظم و ایمنی در خیابان‌ها، لازم است که هر راننده به مقررات و قوانین راهنمایی‌ورانندگی پایبند باشد عدم رعایت این مقررات می‌تواند منجر به ایجاد ترافیک، تصادفات و مشکلات جدی برای سایر رانندگان شود بنابراین، همکاری و هماهنگی با نهادهای نظارتی مسئول از جمله پلیس راهور ضروری است تا بتوان از وقوع حوادث جلوگیری کرد.

شیرکو نورانی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قوانین و رعایت نکات راهنمایی‌ورانندگی همکاری‌های لازم را با مجموعه همکاران داشته و از توقف و پارک خودرو در لاین‌های ویژه خودداری نمایند، در غیر این صورت توسط همکاران پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 9 =