تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 0:05
کد خبر : 4173

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد خبر داد:

مراسم بزرگداشت شهادت سید مقاومت در مهاباد

مراسم بزرگداشت شهادت سید مقاومت در مهاباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: به مناسبت یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و سایر شهدای راه قدس امروز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسجد جامع مهاباد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی و سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: به مناسبت یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و سایر شهدای راه قدس امروز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسجد جامع مهاباد برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: از تمامی مردم بصیر و ولایت‌مدار مهاباد دعوت به عمل می‌آید که در این مراسم یادبود حضور باشکوه و گسترده‌ای داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: نبود شخصیت بزرگ سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، برای محور مقاومت و جهان اسلامی خسارت‌بار است اما این موضوع یک موضوع پیچیده و چندبعدی است که نظرات مختلفی را در این زمینه وارد کرده است سید حسن نصرالله با تلاش‌های خود در حمایت از فلسطین و مبارزات با اسرائیل، نقش بزرگی در تقویت محور مقاومت داشته است.

آقا محمد خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله با دفاع از امت اسلام و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید وی بارها گفته بود که شهادت من یا فرماندهان حزب‌الله هیچ‌گونه خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه قوی‌تر خواهد شد و در این راه اسلام پیروز است.

یاسر آقا محمدی در پایان گفتگو بیان کرد: سید حسن نصرالله با دفاع از امت اسلام و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید سید حسن نصرالله بارها اظهار کرده بود که شهادت من یا فرماندهان حزب‌الله هیچ‌گونه خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه آن را قوی‌تر خواهد کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =