تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:30
کد خبر : 2132

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد:

پیداشدن یک جسد در سد مهاباد

پیداشدن یک جسد در سد مهاباد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از پیدا شدن جسد بی‌جان واقع در دریاچه سد مهاباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» سردار فداکار مکری در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهار کرد: باتوجه‌به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ ظهر، مبنی‌بر پیداشدن یک جسد بی‌جان واقع در دریاچه سد مهاباد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: گروه غواصی سازمان آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات خود، به بررسی وضعیت جسد این شهروند پرداختند. آن‌ها بادقت و حرفه‌ای، جسد را از آب بیرون آورده و به سطح زمین منتقل کردند در این فرایند، تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: علت این حادثه هنوز مشخص نیست جسد پیدا شده متعلق به یک خانم ۴۸ساله باهویت مشخص پری. م تحویل فوت بر داده شد و با هماهنگی صورت‌گرفته و حضور کارآگاهان پلیس، جسد برای بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی شد.

فداکار مکری افزود: بر اساس گزارش‌های شهروندان و شاهدان عینی، خانم ۴۸ساله در حدود ساعت ۹ صبح در اطراف سد مهاباد دیده شده است وی با بیان اینکه این جنازه اولین جسد کشف شده در حاشیه سد مهاباد در سال جاری است، علت حادثه توسط ماموران انتظامی شهرستان در دست بررسی است.

سردار فداکار مکری بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، غواص‌های ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد و یک اکیپ مجزا جهت ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

گفتنی است؛ سد مهاباد یکی از سدهای بزرگ آذربایجان غربی و جزو ۱۰ سد پر آب کشور است و از طرف دیگر مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به‌ویژه در ایام تعطیلی در کنار آن اتراق می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =