تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 8:34
کد خبر : 2680

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد خبر داد:

کشف قتل و دستگیری قاتل در مهاباد

کشف قتل و دستگیری قاتل در مهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از کشف قتل و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

 یوسف اشرفی در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: روز گذشته، پس از دریافت گزارش قتل در مسیر جاده برهان، نیروهای انتظامی فوراً به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ضمن حضور در محل تمام اقدامات قضائی لازم برای حفظ صحنه جرم و ادله موجود و اشیا و آلات ارتکاب جرم ضبط و جزئیات حادثه با تحقیقات کامل محلی صورت‌جلسه و دستورات لازم انجام شود.

فرمانده انتظامی مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: با دریافت دستورات ویژه، مأموران انتظامی شهرستان دنبال شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت بودند مأموران انتظامی تصمیم گرفتند که با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مهاباد، این پرونده رو پیش ببرند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات و بررسی دقیق‌تر، مشخص شد که مقتول ۳۹ساله باانگیزه شخصی خود توسط مرد ۴۲ساله با استفاده از یک سلاح سرد در جاده برهان به قتل رسیده است.

اشرفی در ادامه خبر گفت: با کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از توان علمی و استفاده از روش‌های نوین، پس از تلاش‌های فراوان و مستمر، در کمتر از ۱۲ ساعت موفق به شناسایی قاتل شدند

یوسف اشرفی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مرجع قضایی، قاتل دستگیر و به عدالت تحویل داده شد این عملکرد حرفه‌ای و سریع کارآگاهان پلیس نشان دهنده تلاش بی وقفه آنها برای حفظ امنیت جامعه و پایبندی به قانون است.

یوسف اشرفی در پایان گفتگو بیان کرد: متهم در جریان بازجویی اعتراف کرد که انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی بیان کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =