تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:44
کد خبر : 664

کشف و ضبط۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد  

کشف و ضبط۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد   

مهاباد فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۱۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس سواری توسط ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری هالان-۲۴ یوسف اشرفی در گفتگو باخبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد – ارومیه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و به ظن حمل کالای قاچاق آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی اشاره شده، ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد در ادامه گفت: دراین‌خصوص یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر شده که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

وی افزود: پلیس با استفاده از اطلاعات دریافتی، عملیات‌های مختلف را برای شناسایی، دستگیری و محکوم‌کردن قاچاقچیان و توقف فعالیت‌های قاچاق انجام می‌دهد.

اشرفی در ادامه گفت: همچنین، پلیس با همکاری سازمان‌های مربوطه، به تشخیص و تعقیب شبکه‌های قاچاق کالا و مواد مخدر مشغول است به‌علاوه، پلیس در حال برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های جدید برای کنترل قاچاق کالا و جلوگیری از فروش غیرقانونی آن‌ها است.

سرهنگ اشرفی همچنین خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق یکی از وظایف اصلی پلیس بوده و پلیس به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 7 =