تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 11:28
کد خبر : 1017

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد:

یادواره چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

یادواره چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد گفت: هدف اصلی دشمنان از شهید کردن حاج قاسم سلیمانی این بود که به پایه‌های نیروهای مقاومتی حماس و فلسطین ضربه بزنند و آنان را مستأصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « هالان-۲۴ » حجت‌الاسلام علی سید نظری در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به تمامی مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری فرمودند سردار قاسم سلیمانی باتدبیر و ولایت‌مدار بودند به‌ویژه قول و عمل سردار یکی بود.

وی تصریح کرد: زحماتی که حاج قاسم سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین مأموریت‌ها و عملیات های که در سوریه و عراق بر علیه گروهک‌های تکبیری داعش داشتند بر کسی پوشیده نیست.

نظری افزود: هدف از تشکیل گروهک‌های تکبیری داعش، از بین‌بردن مساجد و بارگاه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت و اقتدار و همبستگی مسلمانان بود، این گروهک توسط آمریکا و آموزش‌های اسرائیل و با پشتوانه دلارهای نفتی بعضی از کشورها مورد حمایت قرار گرفت با تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی و یارانش، دستاوردهای این گروهک منحل شد.

سید نظری در ادامه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت محسن حججی اعلام کرد که تا سه ماه آینده حکومتی به نام داعش در دنیا وجود نخواهد داشت با کمک خداوند متعال و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران این وعده سردار عملی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد: دشمنان دین به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باعث شهادت سردار سلیمانی شدند هدف اصلی دشمنان از شهید کردن حاج قاسم سلیمانی این بود که به پایه‌های نیروهای مقاومتی حماس و فلسطین ضربه بزنند و آنان را مستأصل کنند.

وی افزود: اما دشمنان در اندیشه‌های پلید خود شکست خوردند همان‌طور که می‌بینید با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آنان روح تازه‌ای به خودت گرفتند سال‌های گذشته نیروهای مقاومتی فلسطین فقط با چوب و سنگ در مقابل رژیم صهیونیستی از خود دفاع می‌کردند.

علی سید نظری خاطرنشان کرد: اما امروز، نیروهای مقاومتی از تجهیزات جنگی برای مقابله با تانک‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنند این دستاورد به دلیل تدابیر و مشاوره‌های امسال سردار سلیمانی به دست آمده است همچنین، اقتدار گروهک مقاومتی یمن نشان از تأثیرگذاری مکتب سلیمانی است.

وی در پایان افزود: تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند و ۵۷ هزار نفر دیگر نیز مصدوم هستند بیشتر افرادی که به شهادت رسیده‌اند، کودکان و زنان بی‌گناه هستند، ویران کردن خانه‌ها، مساجد و بیمارستان‌های غزه نشان از بی‌ثباتی و خشونت رژیم غاصب است این اقدامات نشان می‌دهد که رژیم غاصب در حال فروپاشی است.

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت زهرای اطهر، صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و مقام و منزلت زن را به تمامی مادران، همسران و بانوان، به‌ویژه بانوان عفیف و ارجمند مهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهارده =