تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 10:11
کد خبر : 3787

شهردار مهاباد خبر داد:

آغاز احداث پروژه پردیس سینما در مهاباد

آغاز احداث پروژه پردیس سینما در مهاباد

شهردار مهاباد گفت: مسئولین با آغاز احداث و انجام پروژه پردیس سینمایی، به‌منظور ارتقای فرهنگ سینما و هنر در شهر، گام مثبتی برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ بابک رستم‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مستمر مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد، آرزوی چندین ساله علاقه‌مندان به سینما به تحقق پیوست این تلاش‌ها منجر به افتتاح یک سینما در شهر مهاباد می‌شود که باعث خوشحالی و رضایت عموم مردم و علاقه‌مندان به هنر سابقه‌دار شده است.

وی تصریح کرد: با افتتاح سینمای جدید در تالار وحدت مهاباد، فضای مناسبی برای نمایش فیلم‌های هنری، اجتماعی و آموزشی به وجود می‌آید این گام مثبت، فرصت مناسبی برای رشد صنعت سینما و ترویج فرهنگ سینمایی در جامعه دارد همچنین، با تأکید بر نقش آموزشی و تفریحی سینما، ایجاد یک فضای جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده می‌شود.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: مسئولین با آغاز احداث و انجام پروژه پردیس سینمایی، به‌منظور ارتقای فرهنگ سینما و هنر در شهر، گام مثبتی برداشته است این پروژه شامل الحاق دو سالن به مجموعه تالار وحدت است که یک سالن با ظرفیت ۷۸ صندلی برای نمایش فیلم‌های سینمایی و دیگری با ۳۸ صندلی برای نمایش فیلم‌های کودک طراحی شده است.

وی افزود: با مساحت کل ۲۲۰ مترمربع، این پروژه از امکانات به‌روز سینمایی بهره خواهد بُرد و سالن اصلی نیز با قابلیت نمایش فیلم با ۹۷۱ صندلی به سوپر صوت و تصویر جدید تجهیز خواهد شد.

بابک رستم‌پور خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مسئولین واحدها و هنرمندان طی بازدیدی از روند اجرای نخستین پردیس سینمایی شهر دیدن کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + بیست =