تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 0:04
کد خبر : 3324

شهردار مهاباد خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پل باکسی کتاب مهاباد

آغاز عملیات اجرایی پل باکسی کتاب مهاباد

شهردار مهاباد گفت: در حال حاضر، فرایند ساخت پل باکسی بتنی کتاب با جدیت توسط همکاران حوزه معاونت فنی و عمران شهرداری مهاباد در حال اجرا است.

بابک رستم‌پور در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: ترافیک یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه مردم شهرستان است و همچنین مدیریت شهری یک چالش به شمار می‌رود، برای برطرف‌کردن این مشکل شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با اقدامات مثبت و دوراندیشانه خود در حال اجرای پل باکسی کتاب در شمال و جنوب شهر قرار دارد با این توصیف که یکی از شیوه‌های مؤثر برای حل مشکل ترافیک و تردد آسان، ایجاد رینگ ارتباطی بین دو منطقه و همچنین در دسترسی به مناطق مختلف شهر است.

وی تصریح کرد: با این توصیف که یکی از شیوه‌های مؤثر برای حل مشکل ترافیک و تردد آسان، ایجاد رینگ ارتباطی بین دو منطقه و همچنین در دسترسی به مناطق مختلف شهر است.

شهردار مهاباد دررابطه‌با اطلاعات این پروژه بیان کرد: اساس این طرح، مقرر است ۹۰۰ تن بتن‌ریزی، ۱۳۰ متر نرده گذاری و ۳۶ تن میلگرد برای آرماتوربندی استفاده شود.

بابک رستم‌پور درباره مشخصات پروژه بیان کرد: در حال حاضر، فرایند ساخت پل باکسی بتنی کتاب با جدیت در حال اجرا است این پروژه شامل اجرای دستک‌ها به‌صورت دو دیوار ۳۰ متری با ارتفاع ۳ متر و عرض میانگین ۱/۵۰ توسط همکاران حوزه معاونت فنی و عمران شهرداری مهاباد صورت می‌گیرد.

وی افزود: پل باکسی بتنی کتاب با طول ۶۵ متر و عرض ۱۶ متر، اتصال خیابان ملای جزیری به بلوار خلفای راشدین است این پروژه توسط شهرداری در حال اجرا است و تأثیر بسزایی در کنترل ترافیک شرق شهر خواهد داشت.

رستم‌پور در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: این پروژه باهدف تقویت زیرساخت و کاهش ترافیک، به‌ویژه در مرکز شهر، در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفته است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =