تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 11:50
کد خبر : 831

آغاز عملیات احداث پل جدید در مهاباد

آغاز عملیات احداث پل جدید در مهاباد

شهردار مهاباد گفت: عملیات احداث پل جدید به‌منظور اتصال خیابان شهید گلابی به خیابان ساحلی از مناطق شمال و جنوب شهر به یکدیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری « هالان-۲۴ » بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اجرای عملیات احداث پل جدید در موقعیت بالادست پل پیروزی این پل روبه روی خانه مهاباد است که به‌منظور اتصال خیابان شهید گلابی به خیابان ساحلی از مناطق شمال و جنوب شهر به یکدیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شهردار مهاباد بیان کرد: احداث این پل جدید به‌منظور کاهش ترافیک در خیابان شهید گلابی و خیابان ساحلی احداث شد است و از سوی دیگر احداث این پل نیز یکی از مطالبات دیرینه ساکنان آن منطقه بود.

وی با بیان اینکه با احداث این پل بخشی از شمال به جنوب شهر متصل شده است، افزود: قبل از این، تنها یک پل در منطقه وجود داشت که جوابگو نبود و باعث مشکلات و معضلات ترافیکی بسیار زیادی در منطقه می‌شد ولی با اجرای عملیات احداث پل جدید، عبور و مرور خودروهای شمال به جنوب و بالعکس به روان‌ترین حالت خود با استفاده از ظرفیت بالا صورت می‌گیرد.

رستم‌پور تصریح کرد: پل جدید خیابان شهید گلابی با هزینهٔ بیش‌از ۱۷ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری مهاباد تأمین می شود و این پل دارای دهنه‌ای به طول ۶۰ متر و عرض میانگین ۲۰ متر است و شامل پیاده‌رو، تأسیسات برقی و نورپردازی نیز است.

شهردار مهاباد اظهار کرد: در سال عمرانی ۱۴۰۲، مجموعه مدیریتی شهری شهر مهاباد با کمک شورای اسلامی و شهرداری، با اتخاذ تدابیر مناسب، توانسته است به وحدت و انسجام روند توسعه و عمران شهر را پیش ببرد. اقدامات گسترده‌ای که در این زمینه صورت‌گرفته است، به آبادانی و بهبود شرایط عمومی شهروندان کمک بزرگی نموده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =