تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 0:03
کد خبر : 3848

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد مطرح کرد:

اجرای عملیات ترمیم آسفالت روستاهای مهاباد

اجرای عملیات ترمیم آسفالت روستاهای مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد از ترمیم و روکش راه‌های ارتباطی بین روستاهای برده‌میش و ایل‌تیمور خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» رحمت نویدی نیا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: در روزهای آینده، ترمیم و روکش راه‌های ارتباطی بین روستاهای برده‌میش و ایل‌تیمور انجام خواهد شد این پروژه می‌تواند بهبود قابل‌توجهی در زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ارتباطات منطقه‌ای فراهم کند.

وی تصریح کرد: با بهسازی و بهبود مسیرهای ارتباطی، جابه‌جایی کالا و افراد بین دو منطقه سرعت بخشیده و هزینه‌های حمل‌ونقل کاهش یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد بیان کرد: در حوزه روکش راه‌های روستایی، اقدامات تعمیر و نگهداری بر روی جاده‌ها و معابر اهمیت بسزایی دارد زیرا این اقدامات نقش حیاتی در بهبود دسترسی به خدمات عمومی، تسهیل در حمل‌ونقل، و توسعه اقتصاد منطقه‌ای دارند.

وی افزود: با تأکید بر این نکته، پنج روستا که در دست اقدام قرار گرفته‌اند، شاهد بهبود چشمگیر در شرایط راه‌های خود خواهند بود که به طور مستقیم به کیفیت زندگی مردم منطقه کمک خواهد کرد.

رحمت نویدی نیا خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اعتبار تعیین شده برای ترمیم و روکش آسفالت پنج روستا که حدود ۱۲ میلیارد تومان است، امکان اجرای طرح‌های بهبود و نوسازی برای این مناطق فراهم شده است این پروژه‌ها علاوه بر بهبود شرایط رفاهی و اقتصادی مردم محلی، به‌عنوان گام مؤثر در جهت توسعه پایدار منطقه نقش خواهند داشت.

نویدی نیا در پایان گفتگو بیان کرد: با تأکید بر این نکته که زیرساخت‌های حمل‌ونقل، به‌عنوان یکی از عناصر حیاتی توسعه است و باعث رشد و پیشرفت منطقه خواهند شد، قابل‌ذکر است که تأمین اعتبارات لازم برای پروژه‌های زیربنایی موردنظر، گام مؤثر دولت در جهت حمایت از مناطق روستایی است.

گفتنی است؛ مسیر روستای دارلک به مدت چندین سال از آسفالت مناسبی برخوردار نبوده است. این موضوع باعث می‌شده که اهالی روستا برای تردد، مجبور به حرکت با سرعت خیلی کم باشند. علاوه بر این وضعیت بحرانی باغداران روستا نیز در زمان برداشت سیب و انتقال آن به سردخانه با مشکلات جدی روبرو می‌شدند اما امسال با ترمیم روکش آسفالت مسیر روستای دارلک دیگر با چنین مشکلی روبه‌رو نخواهند بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + هفده =