تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 15:04
کد خبر : 2152

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد مطرح کرد:

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در مهاباد

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در مهاباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت:تجمع نهایی راهپیمایی‌کنندگان دشمن‌شکن در میدان شهرداری مهاباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» حجت‌الاسلام یاسر آقا محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی هالان-۲۴ به مناسبت روز قدس اظهار کرد: فردا روز قدس است و این گزاف نیست، بلکه یک فرصت برای یادآوری اهمیت و ارزش‌های مقدس فلسطین است.

آقا محمدی تصریح کرد: در حال حاضر، باتوجه‌به تغییرات جدید در منطقه و تلاش‌های بین‌المللی برای حل مسائل فلسطین، این روز به‌عنوان یک فرصت برای نشان‌دادن همبستگی و پشتیبانی با مردم فلسطین به شکل جدید و معنادارتر به نظر می‌رسد این روز بزرگ به‌عنوان یک نماد از مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر استبداد و ظلم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد اظهار کرد: روز جمعه ۱۷ فروردین، برادران و خواهران مهابادی برای اظهار حمایت و همبستگی وحدت و همدلی، در راهپیمایی فردا مشارکت قوی داشته باشید، خواهران در میدان اقبال لاهوری مهاباد تجمع کرده و برادران در میدان شهدا تجمع کرده و سپس از آنجا، هم‌زمان به سمت خیابان صلاح‌الدین ایوبی غربی و بعد به چهارراه آزادی و از آنجا به میدان شهرداری حرکت خواهیم کرد.

 آقامحمدی خاطرنشان کرد: تجمع نهایی راهپیمایی‌کنندگان دشمن‌شکن در میدان شهرداری مهاباد برگزار می‌شود که این رویداد بزرگ، فرصتی است که تمام اقشار مختلف جامعه مهاباد بتوانند با حضور خود در این راهپیمایی، علاوه بر نشان‌دادن وحدت و همبستگی خود، پاسخ قاطعانه‌ای به توطئه‌های دشمنان ایران و اسلام بدهند.

آقا محمدی در پایان اظهار کرد: روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است، «روز قدس» یک روز جهانی است که به یاد ظلم و ستمی که به مردم فلسطین وارد شده این روز نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی جهانی در حمایت از حقوق مردم فلسطین می باشد.

وی افزود: این روز نباید فقط به یادآوری ماجرای قدس باشد، بلکه باید به تلاش‌های مستضعفین در مقابله با سرکوب و ظلم دولت‌ها و نظام‌های مستبد نیز توجه شود این روز باید به‌عنوان یک فرصت برای تجدیدنظر در سیاست‌ها و رفتارهای بین‌المللی در قبال حقوق بشر و عدالت اجتماعی دیده شود.

یاسر آقامحمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همبستگی و تضامن جهانی، روز قدس به‌عنوان آغازی برای پایان‌دادن به ستم و سرکوب در سراسر جهان شود.

گفتنی است؛ به همین دلیل، هر سال در روز قدس، راهپیمایی در سطح کشور برگزار می‌شود تا نشان داده شود که ملت ایران آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه استکبار و تهدیدات خارجی را دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 20 =