تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1403 - 9:51
کد خبر : 3532

فرماندار ویژه مهاباد مطرح کرد:

افزایش اعتبارات عمرانی در مهاباد

افزایش اعتبارات عمرانی در مهاباد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: اعتبارات مربوط به ۱۰۴ پروژه عمرانی که به‌زودی در دستگاه‌های اجرایی توزیع خواهد شد، برای توسعه و اجرای این پروژه‌ها اعتبارات حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» حسن عباسی صبح امروز در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: پوشش اعتباری استانی و شهرستانی از منابع مختلف تأمین می‌شود، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد از درآمدهای نفت و گاز، و ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده به‌منظور تأمین مالیاتی و توسعه کشور اختصاص‌یافته است.

وی تصریح کرد: این عوامل به‌عنوان منابع مالی و تأمین‌کننده درآمد برای استان‌ها مورد تأکید قرار گرفته‌ است و برای تقویت و پشتیبانی از توسعه منطقه‌ای و پروژه‌های مختلف در سطح استان به کار می‌روند.

فرماندار ویژه مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: اعتبارات مربوط به ۱۰۴ پروژه عمرانی که به‌زودی در دستگاه‌های اجرایی توزیع خواهد شد، برای توسعه و اجرای این پروژه‌ها بسیار حائز اهمیت است این پروژه‌ها به‌منظور تقویت زیرساخت‌های عمرانی و بهبود خدمات عمومی برای جامعه هستند همچنین، باتوجه‌به رشد و توسعه مستمر، احتمال افزایش این اعتبارات در آینده نیز وجود دارد تا بتوانیم به بهبود و گسترش خدمات عمومی شهرستان و نیاز شهروندان پاسخ دهیم.

عباسی افزود: امسال، بودجه و اعتبارات بر اساس پیشرفت پروژه‌های عمرانی تخصیص داده خواهد شد تمام پروژه‌ها اولویت‌بندی شده‌اند انتخاب و تخصیص منابع به پروژه‌های در مرحله نصفه راه قرار دارند یا قرار است تا پایان سال به پایان برسند، است از یک روش مؤثر برای بهینه‌سازی استفاده شود و برای پیشبرد پروژه از بودجه و منابع موجود در سازمان یا شرکت تأمین خواهند شد.

حسن عباسی تأکید کرد: سال گذشته، مجموعاً یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۱۰۱ پروژه به این شهرستان اختصاص یافت. حدود ۷۵ درصد این مبلغ به پروژه‌های مختلف تخصیص یافت.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =