تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 0:23
کد خبر : 1769

انتخابات مجلس در آذربایجان غربی زیر ذره‌بین ناظران

انتخابات مجلس در آذربایجان غربی زیر ذره‌بین ناظران

رئیس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: ۱۲ هزار ناظر بر انتخابات مجلس در استان نظارت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴؛ حجت‌السلام سید ابوالقاسم موسوی در هم‌اندیشی دانشجویان و اساتید برای انتخاب اصلح در خوی، گفت: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال در استان ۱۲ هزار ناظر مشارکت دارند.

حجت‌السلام موسوی نقش نخبگان و دانشجویان و دانشگاهیان را در انتخابات بسیار مهم دانست و افزود: این قشر به عنوان بصیران جامعه برای انتخابات الگوساز هستند.

وی از آمادگی کامل این هیأت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از قشر‌های مختلف مردم به عنوان ناظران برگزاری انتخابات با پشت سر گذاشتن آموزش‌های لازم آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان هستند.

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم‌اندیشی انتخاب اصلح، مشارکت بالا و نقش دانشجو و استاد با حضور رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی در دانشگاه آزاد اسلامی خوی برگزار شد.

در این هم‌اندیشی که با حضور نخبگان دانشجویی و اساتید رشته‌های مختلف در سالن این دانشگاه برگزار شد دانشجویان و اساتید بر ضرورت حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند و حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخابات تاکید کردند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − هشت =