تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 9:08
کد خبر : 3829

فرمانده انتظامی مهاباد خبر داد:

انهدام باند سارقان طلاجات منازل در مهاباد

انهدام باند سارقان طلاجات منازل در مهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از انهدام باند سارقان منازل و  اماکن خصوصی و کشف ۳۰فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی یوسف اشرفی در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: با شکایت‌های مال‌باختگان و با تلاش شبانه‌روزی و بررسی‌های مأموران انهدام باند سارقان حرفه‌ای با کشف ۳۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در این شهرستان دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های مکرر از منزل‌های شهروندان در مناطق مختلف سطح شهر، رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: باتوجه‌به تحقیقات انجام شده متوجه شدیم که یک سارق حرفه‌ای جوان با همکاری چهار نفر دیگر از هم دستانش در مناطق مختلف مهاباد فعالیت‌های غیرقانونی انجام می‌دهند آن‌ها با شناسایی منزل خالی از سکنه، اقدام به سرقت اموال باارزش شهروندان از جمله جواهرات و پول می‌پردازند و درنهایت با بررسی پایش اطلاعات موجود در صحنه‌های وقوع جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس متهمان در دام مأموران انتظامی افتادند.

وی تأکید کرد: در این پرونده، پنج نفر متهم دستگیر و مقادیر زیادی از اموال مسروقه از جمله طلا و جواهرات سرقتی کشف که ارزش تقریبی آن برابر نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

یوسف اشرفی بیان کرد: در جریان بازجویی به ۳۰ فقره دستبرد مشابه از منازل مسکونی شهروندان در مناطق مختلف شهر اعتراف کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، پنج متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشرفی در پایان افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک که به سرقت احتمالی منازل مسکونی، مراتب را به قید فوریت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و گزارش کنند این اقدام به پیشگیری از وقوع جرم و حفظ امنیت شهروندان کمک بسزایی خواهد کرد.

مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌ غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 4 =