تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 0:15
کد خبر : 4123

شهردار مهاباد مطرح کرد:

ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی افتتاح می‌شود

ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی افتتاح می‌شود

شهردار مهاباد به مناسبت روز آتش‌نشانی ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی افتتاح خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: به مناسبت هفت مهرماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در شهرک فجر توسط شهرداری مهاباد در ششمین دورهٔ شورای اسلامی شهر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به توسعه شهری و گسترش محدوده‌های مسکونی در برخی از مناطق شهر، به‌ویژه مناطق بالادست، نیاز به افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی احساس می‌شود.

رستم پور اظهار کرد: این گسترش شهری باعث افزایش جمعیت و تعداد ساختمان‌های مسکونی در مناطق دورتر از مرکز شهر شده است که نیازمند حفظ امنیت و سلامت شهروندان در مواجه با حوادث آتش‌سوزی و سایر فوران‌های خطرناک است.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: باتوجه‌به رشد پایدار جمعیت و ساخت‌وساز در این مناطق، لازم است کارآمدی و کاربردی‌بودن نظام آتش‌نشانی در این نواحی تضمین شود همچنین، باید بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل و دسترسی به منابع آب جهت مقابله با حوادث آتش‌سوزی را در دستور کار قرارداد.

وی افزود: ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، با موقعیت جغرافیایی مناسب خود، قادر خواهد بود تا به طور سریع و کارآمد در مواقع اضطراری و حوادث آتش‌نشانی در مناطق شهرک فجر، سیدآباد، کوی دانشگاه آزاد، بهارستان، کوی زیبا، کانی صوفی رشید و زمین‌های شهرداری تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

رستم‌پور خاطرنشان کرد: ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با مساحت ۵۷۰۰ مترمربع یکی از ایستگاه‌های حیاتی و حساس در حوزه امنیت و خدمات آتش‌نشانی است که در سطح استان آذربایجان غربی واقع شده است

بابک رستم‌پور در پایان گفتگو تأکید کرد: این ایستگاه علاوه بر تجهیزات پیشرفته‌ای که برای مأموران آتش‌نشان فراهم شده است، دارای تجهیزات آموزشی و پروژکتورهای مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص پرسنل خود می‌باشد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =