تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 10:04
کد خبر : 3646

شهردار مهاباد مطرح کرد:

بازدید میدانی از پروژه صبح مکریان مهاباد

بازدید میدانی از پروژه صبح مکریان مهاباد

شهردار مهاباد گفت: کمربندی صبح مکریان باهدف ایجاد رینگ ارتباطی و دسترسی به مناطق شمال شهر، به طول ۱۸۰۰ متر و با دو باند ۱۱ متری، در دستور کار شهرداری مهاباد در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» بابک رستم‌پور صبح امروز در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: همکاران حوزه معاونت عمران و نقلیه شهرداری مهاباد، عملیات جدول‌گذاری را در سه‌فاز انجام دادند آن‌ها به ترتیب دیوار ساختن، تسطیح و ریگلاژ هم‌زمان با آماده‌سازی مسیر را اجرا کردند.

وی تصریح کرد: احداث کمربندی “صبح مکریان” نشان از توجه ویژه شهرداری مهاباد به بهبود و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و بار ترافیکی در این منطقه را دارد.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: کمربندی صبح مکریان باهدف ایجاد رینگ ارتباطی و دسترسی به مناطق شمال شهر، به طول ۱۸۰۰ متر و با دو باند ۱۱ متری، در دستور کار شهرداری مهاباد در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار دارد.

وی افزود: این طرح جهت بهبود ترافیک و افزایش راحتی و سلامت عمومی شهروندان در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود که با اجرای آن، تسهیلات حمل‌ونقل عمومی و خصوصی در منطقه بهبود یابد.

شهردار مهاباد در پایان گفتگو به استمرار نهضت آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر اشاره نموده و اظهار داشت: شهرداری برنامه‌ای جامع برای ساماندهی معابر شهر به‌منظور تغییروتحول در ساختار شهر و احیای کوچه‌ها و خیابان‌ها را در دستور کار قرار داده است عملیات بهسازی و آسفالت پذیر کردن معابر شهری و سایر نقاط موردنظر نیز طبق برنامه‌های تدوین شده، به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است؛ ترافیک یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه مردم شهرستان است و همچنین مدیریت شهری یک چالش به شمار می‌رود، برای برطرف‌کردن این مشکل شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با اقدامات مثبت و دوراندیشانه خود در حال اجرای ۲ کمربندی در شمال و جنوب شهر هستند، با این توصیف که یکی از شیوه‌های مؤثر برای حل مشکل ترافیک و تردد آسان، ایجاد رینگ ارتباطی بین دو منطقه و همچنین در دسترسی به مناطق مختلف شهر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + نه =