تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1403 - 0:05
کد خبر : 3172

فرماندار ویژه مهاباد مطرح کرد:

برگزاری انتخابات سالم مهمترین محور شورای اداری مهاباد است

برگزاری انتخابات سالم مهمترین محور شورای اداری مهاباد است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در مهاباد گفت: حدود ۲ هزار و ۳۵۵ شعبه اخذ رای دراستان با بیش از ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ ابراهیمی از فراهم‌شدن زیر ساخت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در استان را عهده دارند.

او اضافه کرد: امروز در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها هیئت‌های اجرایی شکل‌گرفته و شعب و اعضا مشخص شدند و امکانات زیر ساختی فراهم شده و تمام کارهای اخذ رأی توسط فرمانداران و بخشداران انجام شده تا در ۸ تیر شاهد یک انتخابات پر شور باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: در این انتخابات حدود ۲ هزار و ۳۵۵ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی‌شده است و بیش از ۴۰ هزار نفر در امر اجرا و نظارت و بازرسی مشارکت دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند باید ۱۸ سال تمام داشته باشند گفت: متولدین ۸ تیر ۱۳۸۵ و ماقبل آن می‌توانند برای اخذ رای به‌عنوان رای دهنده با شناسنامه و یا کارت ملی حاضر شوند شناسنامه هم مهر نخواهد خورد.

نماینده مردم مهاباد در خانه ملت هم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری و تجلی اراده ملی است.

سلام ستوده افزود: انتخابات به فرمایشات رهبری تحقق‌بخشیدن به نیازهای انقلاب است و به مسئولان مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم گفت: کارهای مربوط به انتخابات در شهرستان مهاباد انجام شده و آمادگی کامل وجود دارد تا قانون انتخاباتی سالم و بی‌طرفانه برگزار شود.

در این نشست همچنین اعلام شد صداوسیما مرکز مهاباد هم با تهیه و تولید برنامه‌های متنوع در رادیو، تلویزیون، خبر، فضای مجازی، پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی سهم بزرگی در مشارکت پرشور و حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم برداشته است .

در جلسه شورای اداری مهاباد با حضور رئیس ستاد انتخابات استان تدابیر نهایی‌ و لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اندیشیده و راهکارهای لازم برسی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 8 =