تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 0:02
کد خبر : 3888

شهردار مهاباد خبر داد:

بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی در مهاباد

بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی در مهاباد

شهردار مهاباد از افتتاح و بهره‌برداری سه پروژه عمرانی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: به مناسبت هفته مبارک دولت، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی با رویکرد کم‌کردن بار ترافیک و توسعه گردشگری از جمله پل باکسی کتاب و پل بالادست پیروزی، نقطه عطفی مهم در توسعه زیرساخت‌های شهری است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها با فراگیرشدن استفاده از خودرو در شهر، بهبود قابل توجُّۀ حمل‌ونقل عمومی و همچنین افزایش راحتی و سلامت شهروندان منجر به کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت زندگی می‌شود.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: واحدهای تابعه‌ی شهرداری با اجرای این پروژه‌های فاخر عمرانی را تسهیل نموده است شهرداری مهاباد باعث بهبود زیرساخت‌های عمومی، توسعه فضای سبز، بهبود خدمات شهری و افزایش کیفیت زندگی ساکنان منطقه گردیده است.

وی افزود: امروز، با استناد به ظرفیت بزرگ شهرداری مهاباد، در حال انجام آمادگی‌ها برای افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه اصلی در مدت زمان هفت ماه هستیم جریانی که منجر به اجرای این سه پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در هفت ماه گشت، قابل‌تحسین و بی‌نظیر است این جریان نشان‌دهنده وحدت، همبستگی، تلاش و پاسخگویی شما عزیزان است.

بابک رستم‌پور درباره پل بالادست پیروزی اظهار کرد: خیابان شهید مامند گلابی (خیابان آتش‌نشانی مرکزی) از ابتدای پل پیروزی تا ابتدای پل جدیدالاحداث یک‌طرفه به سمت سازمان آتش‌نشانی است.

وی افزود: تردد به سمت خیابان شهید کمال محمدپور(دادگستری قدیم) از پل حکمت فقط بصورت گردش به راست امکان پذیر است، تردد از پل جدید الاحداث به سمت شهید کمال محمدپور(دادگستری قدیم) غیرمجاز می باشد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =