تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 6:20
کد خبر : 837

تأکید بر توسعه و عمران روستاهای مهاباد

تأکید بر توسعه و عمران روستاهای مهاباد

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد بر توسعه و عمران روستاهای منطقه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴حسن عباسی در بازدید میدانی از روستاهای بخش خلیفان از اختصاص اعتبار برای توسعه زیر ساختها و افزایش رفاه اجتماعی در این روستاها خبرداد. 

عباسی، در بازدید از روستای ماژگه گفت: برای توسعه و آبادانی و تکمیل طرح هادی و دیوار ساحلی این روستا مقرر شد یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد.

وی افزود: مدرسه دو کلاسه روستای ماژگه هم با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

عباسی گفت: در مورد مشکلات آب آشامیدنی روستا هم مقرر شد امور آب و فاضلاب موضوع را بررسی کند و سپس کار انتقال آب را انجام دهد.

فرماندار ویژه مهاباد، سپس برای پیگیری مطالبات و جبران کمبودهای روستای گردشیلان به این روستا رفت و به روستائیان وعده هایی داد.

عباسی تصریح کرد: یکی از نیازها و مطالبات اهالی روستای گردشیلان بهره مندی از راه مناسب بود که برای این امر هشت میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که پیمانکار در حال انجام کار است.

وی افزود: گازرسانی به روستا هم درحال انجام است و ساخت مدرسه روستا نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سال آینده دراختیار دانش آموزان قرارگیرد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی واحد های مسکونی و هموار شدن مسیراشتغال جوانان روستایی به همت بنیاد برکت خبرداد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =