تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 14:12
کد خبر : 2098

امام‌جمعه مهاباد:

تجدید عهد مردم با آرمان‌های انقلاب

تجدید عهد مردم با آرمان‌های انقلاب

امام‌جمعه مهاباد گفت: مردم ایران با تعهد و وفاداری به انقلاب اسلامی و با پیروی از آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب، نشان دادند که با نظام جمهوری اسلامی ایران عهد و پیمان دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» به نقل از گروه سیاسی پایگاه خبری هالان-۲۴؛ عبدالسلام امامی در خطبه نمازجمعه امروز در مسجد جامع ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مردم ایران با تعهد و وفاداری به انقلاب اسلامی و با پیروی از آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب، در این روز سرنوشت‌ساز با حضور فراوان خود، نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران برایشان بسیار محترم و مورد تأیید است.

وی تصریح کرد: با رأی‌گیری ۹۸ درصدی، مردم ایران به دنبال تثبیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی بودند و با حضور پرشور خود، پاسخ قاطع به دشمنان و تحرکات منفور علیه کشور دادند ۱۲ فروردین مردم در حفظ و پایبندی به اصول نظام جمهوری اسلامی، یک روز بزرگ شکوفایی و سپاسگزاری است که همواره در تاریخ جاودانگی خواهد داشت.

امامی درباره ماه مبارک رمضان بیان کرد: امیدواریم که مسلمانان از برکات ماه مبارک رمضان بهره‌وری کامل داشته باشند و با پرهیز از گناهان و انجام عبادات، به رستگاری خود و دیگران نزدیک شوند.

وی در ادامه خطبه امروز افزود: این ماه فرصت مناسبی است تا با تلاش و تقوای بیشتر، به نعمت‌های الهی نزدیک‌تر شویم و زندگی خود را به سمت بهبود و پاک‌سازی برده و در پذیرش رحمت‌های الهی، به عظمت خداوند نزدیک شویم امیدواریم که همگان بتوانند از این ماه پر فضل به نحو احسن استفاده کنند و زندگی‌شان را با عبادات صالحین و عمل صالحین رنگین‌تر کنند.

عبدالسلام امامی درباره مراسم قرآن‌خوانی بیان کرد: در آیین جمع‌خوانی قرآن مجید که از ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۲ ظهر به‌صورت زنده از شبکه مهاباد هم پخش می‌شود، هر روز یک جزء از کلام وحی با حضور قاریان برتر ملی تلاوت می‌شود این برنامه فرصت مناسبی است برای تقویت ارتباط با قرآن و نزدیک‌شدن به کلام الهی هست.

امام‌جمعه مهاباد درباره شهدای غزه بیان کرد: به گفته وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تعداد شهدای حملات ۱۸۰ روزه رژیم اسرائیل به نوار غزه محاصره شده به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر افزایش‌یافته است.

وی افزود: این وضعیت نابرابری و ظلم آمیز ۱۸۰ روز است که ادامه دارد و رژیم نسل کش و کودکش با بمب‌های خود، زیر سؤال قراردادن حقوق بشر و منافع مردم فلسطین را به چالش کشیده است.

عبدالسلام امامی در پایان خطبه امروز اظهار کرد: مردم غزه به دلیل گرسنگی شدید، به خوردن علف و گیاهان خودرو روی آورده‌اند مردم فلسطین در شرایط بحرانی این گیاهان را جمع‌آوری کرده و به شکل سوپ یا پخته‌شده مصرف می‌کنند تا از گرسنگی نجات پیدا کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 3 =