تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 21:00
کد خبر : 658

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به معلولان مهاباد

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به معلولان مهاباد

رئیس اداره بهزیستی مهاباد از پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات توانمندسازی و اشتغال‌زایی به معلولان در سال جاری را خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری « هالان-۲۴ » کمال محمدی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهار کرد: برای بهبود کیفیت زندگی معلولان و افزایش توانمندی آن‌ها برای شرکت در بازار کار، تلاش‌های گسترده‌ای صورت‌گرفته است این تلاش‌ها شامل ارائه خدمات حمایتی، آموزش مهارت‌های موردنیاز برای اشتغال، فرصت‌های شغلی مناسب و تسهیلات مالی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خودرو و سایر موارد است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما از انجام این اقدامات، این است که معلولان را در جامعه به‌عنوان اعضای فعال و مستقل شناخته و حقوق آن‌ها را حفظ کنیم.

رئیس اداره بهزیستی مهاباد بیان کرد: در حال حاضر، بیش از هفت هزار خانوار در این شهرستان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند باتوجه‌به اینکه معمولاً یک خانواده شامل چند نفر است، حدود ۲۳ هزار نفر از این شهرستان مستقیماً با ما در ارتباط هستند.

کمال محمدی درباره اهدای تسهیلات اظهار کرد: در سال جاری ما قصد داریم بیش از ۸۰ میلیارد ریال را به‌عنوان تسهیلات برای معلولان اهدا کنیم. این تسهیلات شامل طرح‌های خوداشتغالی، بیمه کارفرمایی و تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ است این اقدام به‌منظور حمایت از معلولان و فراهم‌کردن فرصت‌های بیشتر برای آنها در جامعه است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =