تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 12:25
کد خبر : 2441

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد مطرح کرد:

فوت یک نفر بر اثر تصادف

فوت یک نفر بر اثر تصادف

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: تصادف در محور جاده مهاباد – سردشت نزدیک روستای گلیار یک کشته‌ برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» سردار فداکار مکری در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: باتوجه‌به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، روز یکشنبه دو اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۵ صبح، مبنی‌بر تصادف در محور جاده مهاباد – سردشت نزدیک به روستای گلیار به وقوع پیوسته و به مرکز ۱۲۵ گزارش شده است.

وی با اشاره به حادثه تصادف یک دستگاه وانت‌باری سایپا با خودروی سواری استیشن رخ‌داده عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده این حادثه یک نفر کشته در این محور مهاباد – سردشت برجای گذاشت، علت تصادف در دست بررسی قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که نیاز به بررسی دقیق‌تر و تحلیل عمیق‌تر این مسئله وجود دارد.

فداکار مکری بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، ایستگاه شماره مرکزی آتش‌نشانی مهاباد و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادرسانی خلیفان و یک اکیپ مجزا جهت اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

وی افزود: این حادثه منجر به فوت یک نفر باهویت مشخص شده است بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی علت اصلی این تصادف سهل‌انگاری خود راننده بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش‌نشانی جنازه را رهاسازی کرده و با هماهنگی فوریت‌های پزشکی جنازه را تحویل ماشین فوت بر داده و مصدومین را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

فداکار مکری خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به‌تصادف می‌شود، ازجمله سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، لطفاً فوراً به سامانه ۱۲۵ یا ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − نه =