تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 18:47
کد خبر : 1396

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

حضور مردم عامل قدرت ایران در منطقه است

حضور مردم عامل قدرت ایران در منطقه است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به قدرت ایران در منطقه، گفت: مردم هستند که در بطن موضوع قرار دارند و با حضور در صحنه و تحمل مشکلات و حفظ وحدت، به دولتمردان کمک می‌کنند تا ایران را قوی‌تر کنند.

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی «هالان-۲۴»، با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از درک صحیح مردم از وضعیت موجود در کشور است.

وی با بیان اینکه موقعیت و وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خیلی از نگاه‌ها و برداشت‌ها را متوازن قانونمند قدرتمند می‌کند گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، نشان می‌دهند که وضعیت کشور را درست درک کرده‌اند و می‌خواهند نظام را قوی و متعادل کنند.

رجبی افزود: مردم در انتخابات گذشته هم هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کردند و انتخابات پیش‌رو را نیز با همین رویکرد پشت سر خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تأکید کرد: مسئولان باید با انجام اقدامات مناسب برای توسعه و بهبود وضعیت مردم، پاسخگوی حمایت مردم از نظام و حکومت باشند و حضور گسترده مردم و حمایت آنان از نظام و فعالیت مسئولان یک گام دوطرفه است.

وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه، گفت: مردم هستند که در بطن موضوع قرار دارند و با حضور در صحنه و تحمل مشکلات و حفظ وحدت، به دولتمردان کمک می‌کنند تا ایران را قوی‌تر کنند.

رجبی یادآور شد: مردم با وحدت خود، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در برابر گروهک‌های ضدانقلاب و دشمنان خارجی در دوران قبل و بعد از انقلاب مقاومت کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم در دوران دفاع مقدس هم نقش مؤثری داشتند و همواره کنار نظام و حکومت بوده‌اند و از آب‌وخاک میهن اسلامی خود دفاع کرده‌اند.

وی تأکید کرد: مسئولان هم باید شبانه‌روز برای پیشرفت و رفع مشکلات کشور تلاش کنند و در خدمت مردم باشند بنابراین مردم عامل قدرت ایران در منطقه است.

خاطرنشان می‌شود صبح امروز همایش پرچم‌داران دین و اندیشه با حضور پرشور علمای اهل‌سنت و تشیع در شهرستان مهاباد برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =