تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 14:12
کد خبر : 613

حضور میدانی و مؤثر بسیج در تمام عرصه‌ها امیدآفرین است

حضور میدانی و مؤثر بسیج در تمام عرصه‌ها امیدآفرین است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:از بدو تشکیل بسیج، بسیجیان در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی، محرومیت‌زدایی در میدان بوده و امروز هم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و یاد و نام امام راحل (ره) به‌عنوان بنیان‌گذار شجره طیبه بسیج و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج یک فکر، یک منطق و یک منظومه فکری است و همین مهم سبب جذابیت، بنا و شکوفایی شجره طیبه بسیج است و سبب شده است که نخبگان و اقشار مختلف مردم را جذب خود کنند.

وی تصریح کرد: بسیج مستضعفین هم در جبهه داخلی و هم در جبهه مقاومت در طراز اسلام ناب محمدی خوش درخشیده و از اوایل فرمان حضرت امام (ره) با توطئه‌ها و اقدامات گروهک ضدانقلاب توام بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی انواع فتنه و توطئه از طرف استکبار علیه کشورمان رقم خورده است، ولی جوانان بصیر ایران اسلامی این نقشه‌های شوم را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی تصریح کرد: از بدو تشکیل بسیج، بسیجیان در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی، محرومیت‌زدایی در میدان بوده و امروز هم هستند.

رجبی بیان کرد: امروزه امتداد فرهنگ مقاومت و بسیج به فلسطین و نوار غزه رسیده است و محور مقاومت برگرفته از این فرهنگ بااقتدار پیش می‌رود.

وی اظهار کرد: نیروهای بسیج در اوایل انقلاب در جبهه‌های جنگ حضور فعال داشتند و اکنون هم در جبهه‌های داخلی و در حوادث مختلف در کمال اخلاص در کنار مردم خدمت می‌کنند.

سردار رجبی اضافه کرد: بسیجیان نیروهایی هستند که بدون کوچک‌ترین چشم داشتی در عرصه‌های خدمتی حضور داشته و برای جلب رضایت خداوند مردم را خشنود می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + شش =