تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 9:49
کد خبر : 3725

امام‌جمعه مهاباد:

خبرنگار چشم بینای جامعه است

خبرنگار چشم بینای جامعه است

امام‌جمعه مهاباد گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند که با عقلانیت و اصالت، به راه اندیشیدن پایبند مانده‌اند.

عبدالسلام امامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و قلم به دستان اظهار کرد: از خداوند مهربان توفیق و سربلندی برای تمامی کاتبین و قلم به دستان در روز خدمت ارزشمندشان خواسته و همچنین، آرزوی مزید توفیق و سربلندی برای خبرنگارانی که به‌عنوان مصدّق واقعیات و حقایق جامعه شناخته می‌شوند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای اطلاع‌رسانی و آگاهی عمومی دارند آن‌ها با پوشش خبری خود، به تثبیت و افزایش شناخت جامعه به مسائل مختلف کشور کمک می‌کنند این فعالیت‌ها باعث تحرک و پویایی در جامعه می‌شود و به آگاهی بیشتر افراد درباره سرنوشت خود کمک می‌کند.

امام‌جمعه مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند که با عقلانیت و اصالت، به راه اندیشیدن پایبند مانده‌اند، در جستجوی حقیقت و پویایی زندگی، بر سرزمین فکر خود حکومت مستقل دارند آزاد از بندها و آرزوهای فانی، باروح پاک در جستجوی علم و حقایق هستند، به سعادت دائمی دست یافته‌اند.

وی افزود: این استوار گرایان فکر، با شجاعت در برابر چالش‌های علم و عقیده، نور راهگشای جامعه هستند و به سیراب‌شدن روح افکار جامعه کمک مؤثّر می‌کنند.

عبدالسلام امامی خاطرنشان کرد: از تمامی پایگاه‌های خبری و نویسندگان کانال‌های مجازی شهرستان که در انتقال پیام‌های دینی، معرفتی و بینش صحیح جامعه سهم دارند، به همراه حضور فعال ما در مجموعه آوای دیانت و سایر فعالیت‌های فرهنگی، بسیار سپاسگزاریم

امامی در پایان گفتگو تأکید کرد: این همکاری‌ها به‌عنوان یک پل ارتباطی بین مخاطبان و منابع صحیح دینی و فرهنگی است که عمق و ارزش به جامعه اضافه کرده است با تلاش مشترک، ما قصد داریم تازگی‌ات روز را منتقل کرده و آگاهی عموم را دررابطه‌با اصول و ارزش‌های اجتماعی تقوی بخشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 4 =