تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1403 - 0:05
کد خبر : 3040

دستگیری سه نفر سارق مسلح و مخل امنیت در مهاباد

دستگیری سه نفر سارق مسلح و مخل امنیت در مهاباد

سه نفر سارق مسلح و مخل امنیت با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در مهاباد دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ سردار جهان‌بخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مهاباد گفت: در پی وصول گزارش‌هایی به مجموعه انتظامی مهاباد مبنی بر اینکه تعدادی افراد مخل امنیت عمومی اقدام به سرقت به عنف از افراد و بعضاً سرقت مسلحانه در مسیرهای فرعی مرتکب می‌شوند، پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد با تشکیل پرونده خاص و با هماهنگی و حمایت قضایی اقدام فنی و پلیسی گسترده‌ای را در این راستا آغاز کرد که این اقدامات در سه چهار روز گذشته نتایج بسیار مطلوبی داشته است.

سردار جهان‌بخش افزود: سه نفر از این افراد که اعضای اصلی باند بودند، شناسایی و دستگیر شدند که از آنان بیش از چهار قبضه انواع سلاح اعم از کلاشینکف و وینچستر به همراه مهمات کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: در روند بررسی‌ها تا به این لحظه اموال بسیاری از این افراد از جمله ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انواع اموال مسروقه که بیشتر هم تجهیزات کشاورزی است و از کشاورزان و روستائیان به سرقت برده بودند، کشف شده است.

سردار جهان‌بخش، با بیان روند قضایی پرونده با هماهنگی و حمایت قابل‌تقدیر مقام قضایی پیش می‌رود، افزود: امیدواریم تمام مال‌باختگان را به‌واسطه حضور متهمان در مجموعه پلیس شناسایی کنیم و اموال کشف شده را به افرادی مال‌باخته مسترد نماییم.

وی، با اشاره به کاهش سرقت نسبت به سال گذشته اضافه کرد: ۱۷ درصد در مدت مشابه سال جاری نسبت به سال قبل کاهش سرقت را داریم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =