تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 0:18
کد خبر : 1616

راه‌اندازی شبکه سابلاغ برای ایجاد فضای رقابتی عادلانه بین کاندیدا‌های مجلس در مهاباد

راه‌اندازی شبکه سابلاغ برای ایجاد فضای رقابتی عادلانه بین کاندیدا‌های مجلس در مهاباد

صدا و سیمای مرکز مهاباد با تهیه و تدارک برنامه‌های مختلف و متنوع و پخش از شبکه سابلاغ، سعی در ایجاد فضایی رقابتی بین کاندیدا‌ها و کمک به انتخاب اصلح دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی هالان-۲۴؛ مدیرکل صداوسیمای مهاباد گفت: شبکه انتخاباتی مهاباد با نام سابلاغ از ۳۰ دی رسما افتتاح و از ششم بهمن ۱۴۰۲ به صورت ۲۴ ساعته راه‌اندازی شد.

علی عیسی‌زاده افزود: شبکه‌ای که هدف از راه‌اندازی آن، ایجاد رقابت سالم بین کاندیداها، استفاده تمام نامزد‌ها از ظرفیت رسانه ملی به صورت مساوی و عادلانه و کمک به انتخاب اصلح است.

مدیر سیمای صدا و سیمای مهاباد هم گفت: مزیت این کانال، ایجاد فضای رقابتی بین کاندیدا‌ها و استفاده مساوی و عادلانه همه کاندیدا‌ها از ظرفیت رسانه ملی و کمک به مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح و حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای است.

ابراهیم درخشنده افزود: داوطلبان بنا بر قوانین ستاد انتخابات کشور و ضوابط داخلی صداوسیما می‌توانند از ظرفیت موجود استفاده و برنامه‌هایشان را معرفی کنند.

او اضافه کرد: در طول ایام تبلیغات انتخاباتی، ۷ مناظره از نامزد‌ها ضبط و در این ایام پخش می‌شود. همچنین فایل‌های ۲۰ دقیقه‌ای که توسط نامزد‌های انتخاباتی تهیه شده که در ایام تبلیغات انتخابات در شبکه سابلاغ پخش خواهد شد.

درخشنده در ادامه گفت: تولیدات ویژه با موضوع‌های انتخابات، فیلم، خاطره، سریال و مستند از جمله برنامه‌های شبکه سابلاغ است.

عربی، مدیر فنی صدا و سیمای مهاباد هم گفت: همشهریان می‌توانند برای دسترسی به کانال انتخاباتی سابلاغ با یک جستجوی ساده در گیرنده‌های تلویزیونی خود چه بصورت اتوماتیک چه بصورت دستی روی کانال‌های ۳۰ و ۳۳ به این شبکه انتخاباتی دسترسی پیدا کنند.

ستاد انتخابات کشور، بازه زمانی ۳ تا ۹ اسفند را زمان تبلیغات قانونی کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در نظر گرفته است.

راه‌اندازی ۲۰۰ شبکه انتخاباتی در سراسر کشور گام بلند رسانه ملی برای برگزاری انتخاباتی رقابتی و مشارکت حداکثری مردم است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =