تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 0:04
کد خبر : 3886

فرماندار ویژه مهاباد مطرح کرد:

روز کارمند فرصتی برای خدمتگذاری به مردم

روز کارمند فرصتی برای خدمتگذاری به مردم

فرماندار ویژه مهاباد گفت: کارمندی فرصتی بزرگ برای خدمت به مردم است که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» حسن عباسی در گفتگو با گروه اجتماعی و فرهنگی پایگاه خبری هالان-۲۴ ضمن تبریک روز کارمند اظهار کرد: کارمندی فرصتی بزرگ برای خدمت به مردم است که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است باتوجه‌به اینکه کارمندان نقش اساسی در عرصه خدمت به جامعه دارند، وظایف و مسئولیت‌های آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این نعمت برای خدمتگزاری و جلب رضایت مردم، لازم است عزت و اقتدار و امنیت فعلی در کنار استقلال حاصل برکات نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار ویژه مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه زمان خدمت مسئولان محدود است، لازم است کارآمدی و تعقل در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها حائز اولویت باشد. همچنین، شفافیت در عملکردها، شنیدار عمومی نسبت به نظرات و نگرش‌های جامعه مورد خدمت، و پاسخگو بودن به نظرات و مشکلات مردم ضروری است.

وی افزود: در جامعه‌ای که همگان به دنبال رفاه و پیشرفت هستند، وظیفه مسئولان عبور از مرزهای سطحی و فکری و تلاش برای رسیدن به رشد جامعه است باید بادقت و عقلانیت، باتوجه‌به نیازها و مشکلات جامعه، تصمیم‌گیری‌های منطقی و مؤثر انجام داده تا بتوان بهبود وضعیت عمومی را فراهم کرد.

عباسی تأکید کرد: انگیزه و شوق به خدمت، عوامل اساسی برای یک کارمند موفق و مؤثر است. این عوامل باعث افزایش تعهد، بهبود عملکرد و افزایش رضایت شغلی می‌شوند افزایش انگیزه منجر به پیشرفت فردی و سازمانی، افزایش خلاقیت و نوآوری، بهبود روابط کاری و تقویت اعتمادبه‌نفس می‌گردد.

حسن عباسی خاطرنشان کرد: بنابراین، تحریک و تقویت عامل‌های مثبت در محیط کار، همچون تشویق، پاداش مناسب، فرصت‌های آموزش و رشد حرفه‌ای، باعث افزایش انگیزه و شور کارمندان خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + سه =