تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 0:05
کد خبر : 3207

شهردار مهاباد خبر داد:

ساماندهی تپه داشامجید مهاباد

ساماندهی تپه داشامجید مهاباد

شهردار مهاباد گفت: پارک داشامجید با مساحت ۲۴ هکتار، یکی از پروژه‌های برجسته شهرداری مهاباد در دورە ششمین شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۳ است.

بابک رستم‌پور در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: پارک داشامجید با مساحت ۲۴ هکتار، یکی از پروژه‌های برجسته شهرداری مهاباد در دورە ششمین شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۳ است این پارک به‌عنوان یک منطقه تفریحی برای ساکنان و بازدیدکنندگان منطقه، نقش مهمی را ایفا می‌کند و به توسعه شهر و بهبود کیفیت زندگی مردم کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: احداث جاده دسترسی به این پارک توسط همکاران واحد نقلیه شهرداری، امکان دسترسی به مناطق جنوب و جنوب شرقی شهر از جمله پشت تپ و باغ شایگان، زمین‌های شهرداری و صارم بیگ را برای عموم فراهم می‌کند این اقدام باعث فراهم‌آوردن فضای گردشگری تفریحی و پارک در این منطقه خواهد شد.

شهرداری مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: پارک شهری مهاباد (ملت) به‌عنوان بزرگ‌ترین فضای سبز شهر، در راستای ارتقا، حفظ و صیانت از زیبایی‌های شهری، بهسازی و بهبود زیرساخت‌های خود را تجلی داده است این پروژه مهم توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد به دستور کار گذاشته شده است، باهدف افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ارائه یک فضای عمومی مناسب برای تفریح خواهد بود.

بابک رستم‌پور دررابطه‌با تداوم فعالیت پروژه عمرانی پل بالادست پیروزی اظهار کرد: همکاران حوزه فنی و عمران شهرداری مهاباد، عملیات بارگذاری تیرهای پیش‌ساخته ۲۰ متری برای ساخت پل بالادست پیروزی را انجام دادند.

رستم‌پور در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: این پروژه باهدف تقویت زیرساخت و کاهش ترافیک، به‌ویژه در مرکز شهر، در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفته است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =