تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 0:05
کد خبر : 4137

سه پروژه اثرگذار عمرانی ترافیک روبه‌اتمام است

سه پروژه اثرگذار عمرانی ترافیک روبه‌اتمام است

شهردار مهاباد از افتتاح سه پروژه اثرگذار عمرانی در بحث ترافیک تا پایان فصل کاری خبر داد.

بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ اظهار کرد: در حال حاضر، عملیات احداث سه کمربندی به‌منظور کاهش بار ترافیکی در سطح شهرستان در دست اقدام است این طرح‌ها باهدف بهبود جریان و حمل‌ونقل درون‌شهری و همچنین کاهش زمان سفر برای رانندگان و مسافران صورت‌گرفته است با اجرای این پروژه‌ها، انتظار می‌رود که مشکلات ترافیکی شهرستان بهبود یابد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، ساخت کمربندهای جدید می‌تواند به بهبود اقتصاد منطقه نیز کمک کند زیرا باعث افزایش دسترسی به مناطق صنعتی، تجاری و مسکونی مختلف خواهد شد همچنین، با فرورفتن زمان تصادفات و تأخیرات ناشی از ترافیک، بهبود قابل‌توجه در کارایی حمل‌ونقل عمومی و خصوصی خواهد شد.

شهرستان مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: در حال حاضر، پروژه کمربندی صبح مکریان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال پیشروی قابل‌توجه است و انتظار می‌رود که طی یک ماه آینده به پایان برسد. این پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا با فراهم‌کردن اتصالات حمل‌ونقل عمومی، بهبود دسترسی شهروندان به مناطق مختلف شهر را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین، کمربندی پیام‌نور به منطقه فجر نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است این پروژه باتوجه‌به رشد شهر و نیاز به ساماندهی مناسب ترافیک شهروندی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

بابک رستم‌پور خاطرنشان کرد: همچنین، تکمیل فاز دوم کمربندی آزادگان و ادامه طرح تاج سد نیز به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و عملیات اجرایی احداث پل آزادگان به جانبازان نیز، آغاز شده است. این پروژه‌ها باهدف بهبودبخشیدن به شرایط حمل‌ونقل و افزایش امکانات رفاهی برای مردم منطقه طراحی شده‌اند و قرار است با پایان‌یافتن ساخت آن‌ها، زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ارتباطات در منطقه بهبود یابد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + پانزده =