تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 18:23
کد خبر : 1811

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد:

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد گفت: شرکت در انتخابات نه‌تنها یک حق، بلکه یک وظیفه مقدس است که هر فرد بالغ و قادر با مشارکت در آن از این حق باید استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» حجت‌الاسلام علی سید نظری ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد ساعت ۱۸:۱۰، در گفتگو با گروه سیاسی هالان-۲۴ اظهار کرد: مردم شریف مهاباد برای بار دیگر روز جمعه ۱۱ اسفندماه جهت تعیین سرنوشت خودمان و نسل‌های آینده در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد همان‌طور که بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام راحل فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.

وی تصریح کرد: بنابراین شرکت در انتخابات به‌نوعی تأثیرگذار خواهد بود در سرنوشت جامعه اسلامی و برای هر نسلی و هر عصری مهم است که سرنوشت کشور و جوانان در دست خود آن جامعه رقم بخورد بر اساس فرمایشات خداوند متعال در سوره انفال آمده است که برای تک‌تک آحاد جامعه بشری که به سن تکلیف یا قانونی رسیده‌اند، مشارکت آنان در انتخابات واجب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات باید عادلانه، آزادانه و سری باشد و به دست خود اشخاص رقم بخورد بنابراین همه ما مکلف هستیم برای ایجاد یک مجلس بااقتدار و انقلابی کنار دولت مردمی و همچنین برای حل معضلات و مشکلات جامعه دینی و کشور عزیزمان و شهرستان مهاباد احساس مسئولیت کنیم.

وی افزود: شرکت در انتخابات نه‌تنها یک حق، بلکه یک وظیفه مقدس است که هر فرد بالغ و قادر با مشارکت در آن از این حق باید استفاده کند این فرصت مهم برای ما فرارسیده تا با صدادادن به نظرات و ایده‌های خود، به شکل‌دهی سرنوشت جامعه خود بپردازیم و به سمت پیشرفت و توسعه مهاباد قدم بزرگی برداریم.

علی سید نظری بیان کرد: برادران و خواهران مهابادی مشارکت شما در انتخابات ۱۱ اسفند برای توسعه و آبادانی شهرمان نقش بسزایی دارد، در دوران ستم‌شاهی رژیم پهلوی ما از لحاظ جهاد دفاعی و جهاد اقتدار در بحث نظامی وابسته به کشورهای غرب بودیم به برکت همین انقلاب و این نظام و از همه مهم‌تر انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی کشور، در بحث دفاعی و نظامی امروز به یک نقطه مطلوبی رسیده‌ایم.

سید نظری در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: البته هنوز چالش‌های هستند در پیش رو که نیاز به همبستگی و تلاش مشترک دارد به همین دلیل، حضور فعال شما در انتخابات و انتخاب یک نماینده صحیح،صادق و اصلح برای مجالس قانون‌گذار، بسیار حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − 1 =