تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 17:06
کد خبر : 1897

شهردار مهاباد خبرداد:

شهر مهاباد/ رنگ بهار به خود می‌گیرد

شهر مهاباد/ رنگ بهار به خود می‌گیرد

شهرداری مهاباد گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری عملیات گل‌کاری در ۳۲ نقطه مختلف سطح شهر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» بابک رستم‌پور در گفتگو با گروه اجتماعی هالان -۲۴ با اعلام این خبر، اظهار کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و همچنین با نزدیک‌شدن به سال جدید و آغاز فصل گل‌کاری، باهدف توسعه فضای سبز و افزایش زیبایی بصری شهر، عملیات گل‌کاری در ۳۲ نقطه مختلف در سطح شهر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این عملیات شامل کارهای باغبانی و نگهداری از گل‌ها، درختان و گیاهان در میدان‌ها، بلوارها و بوستان‌های شهر می‌شود که توسط همکاران حوزه فضای سبز انجام می‌شود.

شهردار مهاباد بیان کرد: گل‌هایی که در کل سطح شهر ازجمله شهرداری، خیابان گمرک، فلکه نماز، فلکه کتاب، فلکه ساعت، فلکه فلسطین و دیگر پارک‌هایی که در برنامه کاشت قرار دارند به‌نوبت انجام می‌شوند، برای تأمین گل از سایت گلخانه پارک سید قطب بە تعداد ١۵٠٠٠ جعبه از نوع بنفشه، همیشە بهار و اطلسی در رنگ‌های مختلف برای کاشت استفاده خواهد شد.

لازم بە ذکر است: به‌منظور بهبود و ارتقای کیفیت خدمات شهری و افزایش رضایت شهروندان، واحد تأسیسات شهرداری در حال انجام عملیات تعمیر و بازسازی سیستم روشنایی در پارک ها و بوستان‌های شهر است این اقدامات علاوه بر بهبود نورپردازی محیط، باعث بهبود چهره بصری این فضاها نیز خواهد شد.

بابک رستم پور اظهار کرد: علاوه بر این، بازسازی مبلمان و المان‌های شهری نقش مهمی در جذاب‌تر کردن فضاهای عمومی دارد. با به‌روزرسانی مبلمان و المان‌های شهری، فضاهای پارک و بوستان‌ها به چشم زیباتر و دلپذیرتر تبدیل خواهند شد.

وی در ادامه گفتگو افزود: علاوه بر این، نوسازی سرویس‌های بهداشتی موجود در پارک ها در دستور کار شهرداری قرار دارد با بهبود و نوسازی سرویس‌های بهداشتی، شهروندان قادر خواهند بود از فضای عمومی استفاده کنند.

بابک رستم پور در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه اسفند سال ۱۴۰۲، شهرداری مهاباد برنامه‌ای برای لکه‌گیری و ترمیم معابر و خیابان‌های سطح شهر را در دستور کار قرار داده است این اقدام به‌منظور بهبود و زیبایی بخشیدن به فضای عمومی شهر و افزایش رضایت شهروندان از خدمات شهرداری است.

گفتنی است: ترمیم، لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی شهر با اولویت‌بندی تا پایان سال جاری به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =