تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 - 16:36
کد خبر : 2840

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: توصیفی که مقام معظم رهبری درباره رئیس‌جمهور شهیدمان فرمودن این بود که چیزی به اسم خستگی نمی‌شناختند و هر لحظه آماده خدمت به مردم بودند.

حجت‌الاسلام یاسر آقا محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی هالان-۲۴ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت عالم مجاهد مردمی و خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: توصیفی که مقام معظم رهبری درباره رئیس‌جمهور شهیدمان فرمودن این بود که چیزی به اسم خستگی نمی‌شناختند و هر لحظه آماده خدمت به مردم بودند.

وی تصریح کرد: ایشان همانند مردانی بودند که سر عهدشان که با خداوند بسته بودند و صادقانه پای عهدشان ایستادند زمانی که رفیق و شفیقشان سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت رسیدند دیدیم که چگونه گریه می‌کردند و بی‌قرار بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد اظهار کرد: رئیس‌جمهور مجاهد خستگی رو خسته کرده بودند و رابطه مستقیم با مردم برای حل مشکلات داشتند همه ما شاهد بودیم که در این سه سال نهضت احیا رو در ایران ایجاد کرده و همچنین هزاران کارگاه و کارخانه‌ها تعطیل و نیمه‌تعطیل را دوباره راه‌اندازی کرد.

آقا محمدی دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: شهیدمان نگاهی عادلانه‌ای داشت با مبارزه با قاچاق و فساد مالی و دیگر از کارای شهید آیت‌الله رئیسی باعث شده بود عدالت اجتماعی در کشور برقرار شود ایشان واقعاً در عرصه دیپلماسی مرد میدان بودند همه شاهد بودیم که شهیدمان سیاست‌زده نبودند بلکه معنویت را به سیاست بازگرداند.

یاسر آقا محمدی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در طول این سه سال گذشته، انبوهی از توافق‌نامه‌های بین‌المللی را امضا کرده و با تلاش فراوان، عضویت ایران را در سازمان بین‌المللی مانند بریکس و شانگهای به رسمیت شناختند حضور ایشان در عربستان سعودی بعد از ۱۱ سال قدم مهمی بود.

گفتنی است؛ رئیس‌جمهور محبوب ما شخصیت چندبعدی بود که از جنبه‌های فراجناحی، فرامذهبی و فراملی برخوردار بود او با تأکید بر عقل محوری و اسلامیت، وارد دنیای سیاست شد و توانست نظرات گسترده‌ای را به خود جلب کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =