تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 0:19
کد خبر : 3332

فعالیت ۶۲ پایگاه تابستانی آموزش و پرورش مهاباد آغاز شد

فعالیت ۶۲ پایگاه تابستانی آموزش و پرورش مهاباد آغاز شد

کارشناس تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش مهاباد گفت: ۶۲ پایگاه تابستانی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد برای اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ با تعطیلی مدارس و آغاز تعطیلات تابستانی، خانواده‌ها به فکر برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندانشان افتادند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان مهاباد گفت: ۶۲ پایگاه تابستانی آموزش‌وپرورش برای مهارت‌آموزی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مهابادی فعالیت خود را آغاز کردند.

علی محمدیان افزود: امسال همچون سال‌های گذشته آموزش‌وپرورش با شعار تربیت بدون توقف کلاس‌های تابستانی برای دانش‌آموزان در سطح مدارس را آغاز کرده و تاکنون بیش از سه هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت ثبت‌نام کرده‌اند.

 محمدیان، در خصوص شهریه ثبت‌نام کلاس‌ها هم گفت: شهریه برای مدارس کم‌برخوردار و حاشیه شهر ۱۳۰ هزار تومان و بقیه مدارس داخل شهر ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کارشناس تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش مهاباد هم گفت: فعالیت‌های ورزشی هم در برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان پررنگ‌تر از همیشه است.

سید مسعود صادقی نیا افزود: آموزش‌وپرورش مهاباد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانی در قالب کانون‌های ورزشی تابستانی در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، شطرنج، حرکات اصلاحی و ورزش‌های رزمی در چهار سالن ورزشی کرده است.

با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امسال کلاس‌های قرآنی، کامپیوتر، روباتیک، پژوهش، داستان و قصه‌نویسی، خیاطی، نقشه‌کشی، چرتکه، انگلیسی و رشته‌های مختلف ورزشی در مدارس برای دانش‌آموزان برپا شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 10 =