تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 9:42
کد خبر : 3804

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد خبر داد:

مرگ یک نوجوان بر اثر تصادف

مرگ یک نوجوان بر اثر تصادف

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: مبنی‌بر تصادف شاخ‌به‌شاخ در محور جاده مهاباد نزدیک به روستای خور خوره – قره قشلاق به وقوع پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» سید نصیر محمودی گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: باتوجه‌به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، پنجشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۳، مبنی‌بر تصادف شاخ‌به‌شاخ در محور جاده مهاباد نزدیک به روستای خور خوره – قره قشلاق ساعت ۱۰ شب به وقوع پیوست و به مرکز ۱۲۵ گزارش شده است.

وی با اشاره به حادثه تصادف دو دستگاه موتورسیکلت رخ‌داده عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده این حادثه یک کشته در محور مهاباد مسیر روستای خور خوره – قره قشلاق در تاریکی شب برجای گذاشت، علت تصادف در دست بررسی قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که نیاز به بررسی دقیق‌تر و تحلیل عمیق‌تر این مسئله وجود دارد.

سید نصیر محمودی بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی مهاباد و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادرسانی روستای دارلک مهاباد و یک اکیپ مجزا جهت اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

وی افزود: راننده موتورسیکلت یک نوجوان ۱۵ساله اهل مهاباد در دم جان باخت این حادثه منجر به یک کشته شده بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی علت اصلی این تصادف سبقت غیرمجاز و عدم کنترل راننده بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش‌نشانی مصدوم را رهاسازی کرده و با هماهنگی فوریت‌های پزشکی جنازه را تحویل ماشین فوت بر داده و همچنین مصدوم را تحویل آمبولانس داده و به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

سید نصیر محمودی خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به‌تصادف می‌شود، ازجمله سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، لطفاً فوراً به سامانه ۱۲۵ یا ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =