تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 11:11
کد خبر : 3115

رئیس شورای اسلامی مهاباد خبر داد:

نقش سازمان‌های خیریه در مدیریت آسیب‌های اجتماعی

نقش سازمان‌های خیریه در مدیریت آسیب‌های اجتماعی

رئیس شورای اسلامی مهاباد گفت: همکاری و همدلی این دو نهاد در زمینه آسیب‌های اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردارند این همکاری در واقعیت یک نقطه عطف است که در رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است.

آرش شهابی در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: در صبح روز یکشنبه مورخه ۲۰ خردادماه سال ۱۴۰۳، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد به همراه اعضای هیئت‌مدیره، با حضور در مراکز خیریه و خدمات اجتماعی نور افزا، ژیوان و سالمندان این شهر، دیدار و گفتگو نمودند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد با اصرار تأکید می‌کنند که همکاری و همدلی این دو نهاد در زمینه آسیب‌های اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردارند این همکاری در واقعیت یک نقطه عطف است که در رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است.

رئیس شورای اسلامی مهاباد بیان کرد: سازمان‌های مردمی یا نهادها، کسانی هستند که بی‌طمع و بدون هیچ گونه تعصب یا منافع شخصی، در خدمت مردم فعالیت می‌کنند آنها با همکاری مشترک، طرح‌های اثرگذار در حوزه‌های گوناگون را آماده و بررسی می‌کنند و تلاش می‌کنند تا با اقدامات قابل‌توجه، به رفع مشکلات گروه‌های هدف بپردازند.

شهابی دررابطه‌با این خبر بیان کرد: ساماندهی نهادهای مدنی بدون وابستگی به ساختارهای دولتی، باهدف خدمت به جامعه و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، توسط افراد متعهد و باانگیزه صورت می‌گیرد این گروه به‌عنوان “بازوهای مدیریت شهری” شناخته می‌شوند و فعالیت‌های آن‌ها در راستای تحقق اهداف شوراهای اسلامی برای بهبود زندگی شهروندان قرار دارد.

آرش شهابی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت‌مدیره مراکز مذکور با ارائه گزارش از فعالیت‌های خود، در فرایند ساخت مجتمع و تأمین نیازهای افراد کم‌برخوردار و حجم کمک‌های انجام شده، بیان کردند که این مؤسسات به‌سوی حمایت‌های مادی و معنوی برای افراد تحت پوشش هدف‌گذاری کرده‌اند خوشبختانه، با حمایت قاطع شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد در دوره ششم، این تلاش‌ها همراه بوده است.

مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =