تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1403 - 0:21
کد خبر : 3498

کاهش سه درجه دمای هوا در آذربایجان‌ غربی

کاهش سه درجه دمای هوا در آذربایجان‌ غربی

دمای هوا در آذربایجانغربی با سه درجه سانتیگراد کاهش خنک‌تر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: با شمالی شدن جریان‌های جوی، دمای هوا در آذربایجان غربی به طور میانگین سه درجه سانتیگراد کاهش یافت و کمی از گرمای تابستانی کاسته شد.

اردلان محمدپور افزود: این روند کاهشی دمای هوا در دو روز آینده در استان تداوم خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود دمای هوا سه تا پنج درجه دیگر هم کاهش پیدا کند.

محمدپور اظهار کرد: در روز چهارشنبه هفته جاری دوباره روند افزایشی دمای هوا در استان آغاز می‌شود و دمای هوا دو تا سه درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌کند و این روند تا پایان هفته جاری تداوم خواهد داشت.

وی گفت: هم‌زمان با این کاهش دما، جوی آرام و پایدار در مناطق جنوبی استان حاکم می‌شود اما در مناطق شمالی استان احتمال افزایش ابر و بارش باران پراکنده به‌ویژه در نوار مرزی شمالی وجود دارد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تکاب با حداقل دمای ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر آذربایجان غربی بود و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۲۱ و ۳۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + یک =