تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 8:41
کد خبر : 708

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهاباد

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه  تریلی حمل سوخت خبر داد. 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری « هالان-۲۴ » یوسف اشرفی در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴ اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی مکریان شرقی در راستای مبارزه و مقابله با کالای قاچاق و جلوگیری از خروج سوخت قاچاق و سرمایه کشور در حین کنترل محورهای مواصلاتی مهاباد – میاندوآب به یک دستگاه تریلی حامل سوخت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: با توقیف یک دستگاه تریلی و بررسی آن توسط مأموران، جمعاً ۲۵ هزار لیتر سوخت که به‌صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش این سوخت قاچاق برابر با بیش از ۱۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است، عنوان کرد: مأموران انتظامی پس از کشف سوخت قاچاق، تحقیقات خود را درباره عوامل و شبکه‌های قاچاق سوخت در منطقه ادامه داده و در این راستا یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

اشرفی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحقیقات انجام شده سوخت قاچاق کشف شده بعد از هماهنگی‌های لازم به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد تحویل داده شد.

وی در پایان افزود: با همکاری مردم، می‌توانیم از فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری کرده و نظم و امنیت شهر را حفظ کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =