تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:33
کد خبر : 4315

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد خبر داد:

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی طی ۲ عملیات در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» یوسف اشرفی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، اطلاعاتی به دست آمد که منجر به توقف سه خودروی سواری حامل مواد مخدر در مسیرهای مهاباد – میاندوآب و مهاباد – ارومیه شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات، ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط گردید این خبر نشان‌دهنده تلاش‌های قابل‌تحسین نیروهای پلیس برای جلوگیری از گسترش فعالیت‌های غیرقانونی و فروش مواد مخدر در مهاباد است.

یوسف اشرفی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات دقیق و جمع‌آوری اطلاعات کامل، توانستند متهمان را به‌دقت شناسایی کرده و با هماهنگی با مقامات قضایی، در طی دو عملیات جداگانه اولی در محور مهاباد – میاندوآب و دیگری در محور مهاباد – ارومیه با عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد اظهار کرد: این اقدام نشان از تلاش فراوان و پشتکار مأموران مواد مخدر است که این اقدام برای پایان‌دادن به فعالیت‌های غیرقانونی مواد مخدر است وظایف نیروی انتظامی برقرارکردن امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از انواع مواد مخدر کشف شده است، عنوان کرد: مأموران انتظامی پس از کشف مواد مخدر، تحقیقات خود را درباره عوامل و شبکه‌های مواد مخدر در منطقه ادامه داده و در این راستا سه متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: در این عملیات سه دستگاه خودرو سواری نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

یوسف اشرفی اظهار کرد: از شهروندان، خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک یا احتمال اقدام به احتکار اقلام ضروری توسط افراد سودجو، به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی تصریح کرد: برای حفظ نظام سالم و پایدار در چارچوب قوانین و مقررات، لازم است بر علل و عوامل پدیده‌ها و فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری کرده و روش‌های مناسب برای جلوگیری از آن همچون تشدید قوانین مبارزه با مواد مخدر و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی ایجاد شود.

یوسف اشرفی در پایان گفتگو اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با جدیت ادامه خواهد داد تا ضمن شناسایی و دستگیری متخلفان، جامعه را از خطرات ناشی از این پدیده شوم مصون نگه دارد. انتظار می‌رود که همکاری مردم نیز در این زمینه افزایش یابد تا بتوانیم به یک جامعه سالم‌تر دست یابیم.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + هجده =