تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:54
کد خبر : 2524

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد مطرح کرد:

یک فوتی بر اثر واژگونی تراکتور

یک فوتی بر اثر واژگونی تراکتور

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: براثر واژگونی یک دستگاه تراکتور در جاده مهاباد روستای قزلقوپی یک کشته برجای گذاشت.

سردار فداکار مکری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: باتوجه‌به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، مبنی‌بر واژگونی یک خودرو در محور جاده مهاباد روستای قزلقوپی که به مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۱۲۵ گزارش شد.

وی با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه تراکتور در جاده روستای قزلقوپی مسیر قره قشلاق عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور در این محور یک فوتی برجای گذاشت، علت واژگونی، راننده تراکتور در مسیر اصلی از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را از دست‌داده است این حادثه نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.

فداکار مکری بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اورژانس و یک اکیپ مجزا جهت اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

وی افزود: این حادثه یک نفر فوتی در پی داشت، بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی علت اصلی این حادثه سهل‌انگاری خود راننده بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش‌نشانی مهاباد جنازه را رهاسازی کرده و با هماهنگی فوریت‌های پزشکی جنازه را تحویل ماشین فوت بر داده شده است.

فداکار مکری خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به‌تصادف می‌شود، ازجمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، لطفاً فوراً به ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + چهارده =