تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 0:07
کد خبر : 2435

شهردار مهاباد خبر داد:

توسعه و نوسازی کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد

توسعه و نوسازی کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد

شهردار مهاباد گفت: برای بازسازی، تعمیرات کارخانه بالغ بر هفت میلیارد تومان هزینه شده‌ که از منابع داخلی شهرداری مهاباد تامین شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» بابک رستم‌پور در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: به منظور حفظ و بهبود کیفیت زندگی شهروندان، به‌صورت دوره‌ای آسفالت‌ها را بازسازی و تعمیر کند همچنین، باید پروژه‌های جدید ساخت آسفالت را نظارت کرده و اطمینان حاصل کند که کار به‌درستی انجام شده است آسفالت یکی از نیازهای اساسی شهر است که شهرداری بیشترین فعالیت را در این مقوله دارد.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به نیاز روکش و ترمیم آسفالت سطح معابر و مناطق سطح شهر، لزوم ارتقای کیفیت آسفالت و انجام تعمیرات و به‌روزرسانی دستگاه‌های موجود در کارخانه شهرداری مهاباد بسیار ضروری است. این اقدامات باعث بهبود وضعیت جاده‌ها، کاهش خطرات ناشی از خرابی‌های آسفالت و افزایش رضایت شهروندان خواهد شد. بنابراین، ارتقای تجهیزات کارخانه شهرداری مهاباد نیز در دستور کار قرار گرفته است تا عملکرد بهینه‌تر و پایدارتر در این زمینه حاصل گردد.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: یکی از اقدامات مهمی که انجام شده است، نصب فیلتر برای کنترل و جلوگیری از آلودگی زیست‌محیطی اطراف کارخانه است همچنین، نصب الواتور و اویل هیتر/ تابلوهای قدرت و پیگیری گازرسانی کارخانه نیز انجام شده است.

بابک رستم پور خاطرنشان کرد: هزینه‌های انجام شده برای بازسازی، تعمیرات و بهبود آن بالغ بر هفت میلیارد تومان است که از منابع داخلی شهرداری مهاباد تامین شده است.

لازم بە توضیح است؛ در سال جدید برای ترمیم، لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی شهرستان و زیبا سازی چهره شهر طرح عمرانی و برنامه ریزی صورت انجام شده است ترمیم معابر و خیابان ها با اولویت‌بندی، بە صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − سه =