تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 10:14
کد خبر : 1193

امام‌جمعه مهاباد:

پیروزی انقلاب نماد دستیابی به عدالت است

پیروزی انقلاب نماد دستیابی به عدالت است

امام‌جمعه مهاباد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این روز بزرگوار نمادی است از تلاش‌های بی‌وقفه مردم برای دستیابی به عدالت و آزادی است.

گزارش پایگاه تحلیلی خبری « هالان-۲۴ » به نقل از پایگاه خبری هالان-۲۴؛ عبدالسلام امامی در خطبه نمازجمعه امروز ۱۳ بهمن‌ماه در مسجد جامع اظهار کرد: ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این روز بزرگوار را به‌عنوان یک نماد از مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر استبداد و ظلم، با افتخار و ایمان به ارزش‌های انقلاب، به همه ملت ایران عزیز تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، برای چندمین بار ثابت کرد که مردم ایران با استواری و عزم، به دفاع از حقوق خود و استقلال کشور خود پرداختند این روز بزرگوار نمادی است از تلاش‌های بی‌وقفه مردم برای دستیابی به عدالت و آزادی با تلاش و همبستگی، ما می‌توانیم به ساختن یک جامعه عادلانه و پایدار دست یابیم.

امام‌جمعه مهاباد بیان کرد: دهه فجر عید امام راحل است در این ۱۰ روز که دهه فجر است چندین پروژه عمرانی در مهاباد افتتاح خواهد شد و برای توسعه مهاباد تأثیر بسزایی خواهد داشت و بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

امامی در ارتباط با دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران با افتخار هشتمین رتبه جهانی را در زمینه گازرسانی به خود اختصاص داده است این دستاورد نشان از توانایی و تلاش بی‌وقفه کشور در توسعه و بهبود سیستم‌های گازرسانی خود دارد.

وی افزود: ایران با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و منابع غنی گازی، به‌عنوان یکی از پیشروهای جهان در این حوزه شناخته می‌شود این موفقیت نشان‌دهنده تعهد و تلاش مستمر کارکنان و مدیران صنعت گاز ایران است که با تلاش برای بهبود عملکرد و کارایی سامانه‌های گازرسانی، به جایگاه بلند جامعه بین‌المللی رسیده‌اند.

عبدالسلام امامی اظهار کرد: پرتاب ماهواره در ایران خدمات ویژه برای مردم ایران در پی خواهد داشت خدماتی ازجمله موقعیت مکانی، اینترنت، و توسعه فناوری‌های پیشرفته، تحقق اهداف علمی و تجاری و حفظ خودکفایی کشور کمک کند. از طرف دیگر، با فعال‌شدن ماهواره‌های جدید، مسائل محیط‌زیست نظیر پایش وضعیت آب‌وهوا و منابع طبیعی در پی خواهد داشت.

عبدالسلام امامی در ادامه افزود: آرزو داریم که همه ملت بتوانند در راستای تحقق اهداف انقلاب، با همکاری و همبستگی، به سعادت و رفاه عام مردم دست یابند و با تبریک فراوان به مناسبت چهل و پنج‌سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، و همچنین آرزوی سلامتی، شادکامی و کامل‌شدن آرزوهای ملت غیور ایران را آرزومندیم.

امامی در پایان خطبه امروز درباره جنگ نابرابری رژیم صهیونیستی با فلسطین تأکید کرد: تعداد شهدای غزه به ۲۷ هزار نفر رسیده است و این نشان می‌دهد که رژیم غاصب با کشتن مردم بی‌دفاع غزه، وحشتناک‌ترین رویکردهای خود را نشان داده است این اعمال نشان می‌دهد که اسرائیل یک رژیم نسل کش و کودک کش است مردم فلسطین بیش از چهار ماه است که با این رژیم کودک کش در جنگ هستند و در شرایط سخت زمستان بدون تغذیه مناسب زندگی می‌کنند آن‌ها با جنگ نامتعادل و بی‌رحم این رژیم مقابله می‌کنند، درحالی‌که جامعه بین‌الملل از آنان حمایت نمی‌کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هفت =