تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 10:12
کد خبر : 1628

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد:

پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است

پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد: به مناسبت میلاد ولادت امام حسین (ع)، سرور و سالار شهیدان، و روز پاسدار به‌تمامی پاسداران و فرماندهان انقلاب اسلامی و هم‌سنگران خود تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

گزارش پایگاه تحلیلی خبری «هالان-۲۴» اکبر نوروزی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در طلاییه مهاباد در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری هالان-۲۴ ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار به‌تمامی پاسداران، فرماندهان انقلاب اسلامی، ولایت‌مداران و هم‌سنگرانشان اظهار کرد: پاسداران در جبهه جهاد و شهادت قرار دارند و همچنین نیروهای مسلح از جمله فراجا و ارتش همیشه قهرمان که در حفظ امنیت و دفاع از مرزهای کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

نوروزی در ادامه گفتگو افزود: پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است امیدوارم که همواره با عزم و اراده خود، به حفظ و حمایت از ارزش‌های دینی و ملی کشور، و همچنین خدمت به مردم کشور عزیزمان ایران بپردازیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد بیان کرد: مسئولین دلسوز لشکری و کشوری از این مملکت پاسداری می‌کنند تا این انقلاب ماندگار بماند و محکم و باصلابت و مقتدرانه پیش برود چرا که از انقلابی پاسداری می‌کنند که یادگار امام راحل است.

اکبر نوروزی اظهار کرد: از انقلابی پاسداری می‌کنیم که هدف اصلی‌اش، عدالت و استقلال واقعی هست این انقلاب برای شنیده‌شدن صدای مظلومین است ما به دنبال یک جامعه عادلانه و برابر هستیم، ما از این انقلاب برای تحقق آرمان‌های بزرگ خود استفاده خواهیم کرد برای رسیدن به یک جامعه عادلانه و منصفانه، با تلاش و پشتکار ادامه خواهیم داد.

اکبر نوروزی خاطرنشان کرد: امام خمینی از انقلاب پاسداری می‌کرد که جهان کفر را کنار بزند و منفعتی که در آن دیده می‌شود منفعت کل جهان اسلام بود، نه شخص خاصی ما مطمئن هستیم و یقین داریم این انقلاب پایدار خواهد ماند علی‌رغم دشمنی دشمنان با این انقلاب حتماً مقتدرانه پیش خواهد رفت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 13 =