تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 8:03
کد خبر : 1869

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد:

مراکز تجاری سطح شهر زیر ذره‌بین سازمان آتش‌نشانی

مراکز تجاری سطح شهر زیر ذره‌بین سازمان آتش‌نشانی

سردار فداکار مکری گفت: از ابتدای اسفندماه در راستای شناسایی بازارچه‌ها، پاساژها، اماکن عمومی، و مراکز تجاری ناایمنی سطح شهر در دستور کار آتش‌نشانی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هالان-۲۴» سردار فداکار مکری در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه در راستای شناسایی بازارچه‌ها، پاساژها، اماکن عمومی، و مراکز تجاری ناایمنی سطح شهر طرح پایش شناسایی و بازدید از مجتمع‌های تجاری و پاساژهای فعال شهرستان در دستور کار آتش‌نشانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با همکاری دو حوزه پیشگیری و ایمنی سازمان، طرح بالابردن سطح ایمنی شهر و شهروندان به‌عنوان یک اولویت اصلی موردتوجه قرار گرفته است. این طرح باهدف کاهش حوادث و حفظ امنیت شهروندان، به‌صورت جامع و هماهنگ در سطح شهر اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: کارشناسان امنیت و ایمنی در هر بازدید از اماکن و مجتمع‌های تجاری، بادقت و حساسیت به تمام جوانب مربوط به ایمنی و امنیت محل مورد بازدید پرداخته و نقاط خطرساز و پر ریسک را شناسایی می‌کنند.

وی افزود: با همکاری این دو گروه مجهز که در این حوزه فعالیت دارند با کمک آنها و بررسی دقیق تجهیزات ایمنی موجود در محل، به اطمینان حاصل می‌شوند که همه چیز به‌درستی عمل می‌کند و هر گونه نقص یا نقض در تجهیزات ازجمله سیم‌کشی پاساژ یا مجتمع، نبود کپسول آتش‌نشانی، و موارد دیگر را شناسایی و گزارش می‌دهند.

سردار فداکار مکری تأکید کرد: پس از جمع آوری اطلاعات لازم، توسط کارشناسان بادقت به دستورالعمل‌های لازم برای بهبود و برقرارکردن امنیت و ایمنی مکان موردنظر اقدامات لازم را در راستا هرگونه حادثه نامطلوب انجام خواهند داد.

سردار فداکار مکری در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: از کسبه مجتمع‌ها درخواست می‌نماییم که ضمن بازدید ایمنی، همکاری‌های لازم را با آتش‌نشانان داشته باشند و دستورالعمل‌هایی را که برای ایشان صادر می‌شود به اجرا در آورند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + ده =