تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 9:47
کد خبر : 936

شهردار مهاباد:

اهدای ۱۶۰ جلد کتاب به دانش‌آموزان مهاباد

اهدای ۱۶۰ جلد کتاب به دانش‌آموزان مهاباد

شهردار مهاباد گفت: اهدای ۱۶۰ جلد کتاب بین دانش‌آموزان که در قرائت‌خانه‌های سطح شهر حضور دارند توزیع شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری « هالان-۲۴ » بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴ با اعلام این خبر، اظهار کرد: توزیع کتاب‌های درسی با همکاری شورای شهر و شهردار مهاباد و همچنین انجمن خیریه علوی در راستای کمک به دانش‌آموزانی که در قرائت خانه‌های سطح شهر فعالیت دارند، یک اقدام بسیار مثبت و سودمند است، این تلاش‌ها به منظور تأمین منابع آموزشی و درسی برای دانش‌آموزان کم بضاعت صورت می‌گیرد.

بابک رستمی افزود: با همکاری و مشارکت مسئولین شهرستان، طرح اهدای ۱۶۰ جلد کتاب با موفقیت انجام شد. برای تهیه این ۱۶۰ جلد کتاب، هزینه‌ای تخمین زده شده است که بالغ بر ۵۰ میلیون تومان است این هزینه به منظور تأمین نیازمندی‌های مختلف در خصوص خرید و حمل و نقل کتاب‌ها صرف شده است با افزایش همکاری و حمایت‌ها، امیدواریم در آینده بتوانیم تعداد بیشتری از جلدهای کتاب را به خانه قرائت اهدا بکنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قرائت خانه‌های سطح شهر نقش بسزایی در آموزش و پرورش جامعه دارند، حمایت از آن‌ها و تأمین منابع لازم برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است با توجه به نقش مؤثر کتاب‌های درسی در فرایند یادگیری، تلاش برای تأمین و توزیع آن‌ها به دانش‌آموزان قرائت خانه‌ها، گام مثبت و قابل ستایش است.

شهرداری مهاباد بیان کرد: در شهر مهاباد، به منظور ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان، چهار قرائت خانه در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است این قرائت خانه‌ها با توجه به نیاز و مکان‌های مختلف شامل بلوار پرستار، پارک دانشجو، موکریان و کوی دانش فعالیت می‌کنند.

بابک رستمی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این منابع آموزشی، کتابخانه مرکزی مهاباد تلاش می‌کند تا با بهبود و ساماندهی و دسترس‌پذیری منابع اطلاعاتی، به دانش‌آموزان این امکان رو بدهد تا به‌صورت جامع و علمی به مطالب موردنظر خود دست یابند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هشت =